Tuesday, August 4, 2009

AnWAR PASANG JERAT LAGI

1. Awas dengan manusia PUTAR ALAM ini! Dalam satu kenyataan AnWAR bayangkan PKR akan minta letak calon di Ptg. Pasir, w/bagaimana pun beliau kata lebih suka jika PAS yang bertanding atas semangat muhibbah pembangkang.

2. Kenyataan AnWAR disiarkan oleh akhbar Berita Harian semalam. PAS PPinang melalui Dr. Mujahid (Timb. P/Jaya Negeri) telah keluarkan kenyataan bahawa status-quo harus dikekalkan. Ahli-ahli PAS bawahan mula membantah cadangan AnWAR ini.

3. AnWAR sengaja mahu mengundang polemik antara sesama pembangkang, kemudian akan melonjakkan dirinya sebagai penyelesai kemelut. Kononnya nanti beliau akan dilihat sebagai penyelamat lalu mengukuhkan imejnya selaku penyatu pakatan pembangkang.

4. AnWAR sengaja mengumpan agar pimpinan UMNO mengeluarkan kenyataan "Pembangkang semakin rapuh" dan macam-macam lagi. Maka selepas itu AnWAR akan mengeji akhbar arus perdana sebagai alat politik BN dan UMNO yang memutarbelitkan kenyataannya.

5. Kenyataan-kenyataan negatif pimpinan BN melalui provokasi AnWAR hanya menyemarakkan perasaan amarah penyokong pembangkang terhadap BN/UMNO. AnWAR pula akan terus membakar dan menutup minda mereka semasa ceramah kempen nanti.

Taktik ini dilakukan AnWAR bermula 3 hari sebelum p/raya umum 2008. Di Singapura AnWAR mengeji BN hingga pimpinan BN menyifatkan AnWAR pengkhianat negara. PRK Ptg Pauh, TS Khalid sengaja membuka ruang perdebatan UiTM dibuka kepada bangsa asing. Kenyataan ini disambut dgn penuh emosi pimpinan BN. PRK K. Terengganu, Bkt. Gantang, Manek Urai, pembangkang digambarkan telah berpecah! Namun undi mereka tetap konsisten,

Ada baiknya kempen kali ini BN/UMNO menumpukan kepada gerak kerja menawan kembali hati pengundi. Kenyataan-kenyataan AnWAR usahlah dilayan sangat kerana beliau memerlukan publisiti ketika kempem w/pun dilakukan dengan cara murahan. Jika benar pun pembangkang berpecah, itu masalah dalaman mereka. BN/UMNO jangan melatah kerana perkara ini hanya membuat AnWAR tersenyum melihat perengkap yang dipasangnya sudah mengena...... MARI KITA TENGOK SIAPA YANG KENA !!!!!!!!!!!!!!!

8 comments:

Bayan said...

Salam Bro,orang berfikir sebatu,kau berfikir sepuluh batu bro.Baguslah in advance.Gua caya bro.

Anonymous said...

inilah juara segala pembelit....maklumlah....TRAINED BY CIA...semua tindakan cukup kemas...tersusun...dan akhirnya..terperangkaplah musuhnya...

de'cle manto said...

yo bro..
yg penting keputusan prk p pasir nanti bro..

Jomulo said...

mungkin ade btul gak ape yg ko fkir ni bro...kte tgk jerk la sape yg kena...

eXception said...

Ha ha ha ha seperti biasa jerat Anwar umpannya dah basi...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

UMNO Cawangan Gombak Selatan said...

Salam Perjuangan,

Kami dari UMNO Cawangan Gombak Selatan amat teruja dgn pengendalian blog anda..

Semoga kita dapat sama2 berjuang dalam mengembalikan semangat perjuangan anak2 muda agar menjadi insan yang berilmu dan bekerja keras demi mempertahankan kedaulatan Agama, Bangsa dan Negara di masa akan datang.

Ketua UMNO Cawangan Gombak Selatan menyampaikan Salam Kasih khas buat anda.

Sekian, Salam Persahabatan ikhlas dari,

UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN,
BAHAGIAN WANGSA MAJU.

ps : Blog anda dalam senarai blog pilihan di blog kami

ladybird said...

Berapa lama lagi agaknya dia nak membelit?....

x-pkr said...

bayan, anan..,de'cle manto,,,

T/Kasih sudi singgah.......

Jomulo, eXception,,,

kita nantikan episod seterusnya drama AnWAR ni,,,betapa hebatnya auta manusia ini!!!

UMNO caw gombak selatan,,,

t/kasih sudi berkunjung, salam buat semua teman-teman di sana!!!