Wednesday, May 12, 2010

AZIZAH HIPOKRIT SAMA SPT. AnWAR

1. Minggu ni agak sibuk dengan banyak perkara selain politik. Sempat mengikuti perlawanan badminton Piala Thomas Malaysia-Jepun. Memang sakit hati dan marah betul tengok perlawanan tu. Namun terpaksa juga terima hakikat dah kalah, nak buat mcm mana. Pemain pula dilaporkan cuba menyerang penonton yang mengejeknya. Macam mana pula prestasi pasukan Malaysia di peringkat seterusnya nanti...........

2. Sempat juga meneliti gambar koperal polis yang didakwa atas kes adik Aminulrasyid. Pasti tersenyum hingga ke telinga Karpal Singh dan sekutunya kerana berhasil melaksanakan misinya. Gambar seorang anggota polis yang belum tentu bersalah dibawa ke mahkamah dengan tangan bergari cukup meruntun jiwa. Apa perasaan keluarga anggota polis yg terlibat? x-pkr merakamkan rasa simpati kepada keluarga anggota polis tersebut!

3. UMNO menyambut ulangtahun kelahiran ke 64 semalam. Selama ini sambutan yang sama tidak diendahkan termasuk ahli-ahli UMNO sendiri. Maklumlah, berada dalam keadaan yang cukup selesa! Sambutan 1-2 tahun kebelakangan ini sedikit berbeza. Ada perasaan insaf dan tawadhu' mahu berubah. Ini yang rakyat Malaysia perlukan. UMNO yang mahu berubah untuk terus memimpin negara. Teruskan lagi mendekati rakyat!!!

4. Tak habis-habis lagi AnWAR ni. KAli ni cerita mandi wajib pulak! Namun yang paling nak muntah tengok bila AnWAR dan Azizah berjalan berpimpin tangan. Bukan jealous, tapi mereka cukup hipokrit. Banyak yang tahu AnWAR tidak pernah seromantik ini. Keluarga, teman akrab, ahli Puteri Islam zaman Azizah semua tahu AnWAR tidak pernah pedulikan Azizah. Hingga kini Azizah sering ditengking AnWAR di hadapan penyokong......

Manusia yang terdesak sanggup melakukan apa saja demi kelangsungan survivalnya. Siapa pun akan 'dipakai' asal saja hasratnya tercapai....................

6 comments:

Anonymous said...

....ala x=pkr,biarlah Wan Azizah nak bermanja manja sebentar dengan bang Nuar,masa ni lah nak rasa romantik berpimpin tangan,selalunya kan kena tengking dan tak dipedulikan....agaknya inilah masa yang paling berharga bagi Wan Azizah,biar acapkali tunda kes supaya perbicaraan ambil masa lama,dan Anwar akan berlakon mesra gitu......hai bertuahnya rasa dipedulikan suami semasa ke mahkamah,biarlah atas kes liwat pun ya Wan Zizah??.....kesian aku faham!!

naDim'IQ said...

kak jijah takut kena TALAK, ANUwar plak takut LUBANG pecah.. nak Xnak tunggu je ar sape mati dulu!

x-pkr said...

anon,,,

wow...ada logik tu,

naDim,,,

lubang AnWAR yg pecah..........

naDim'IQ said...

lubang ANUwar dah pecah?? patut ar pakai PASSWORD nak masuk.. loya benggali yg dok SIBUK nak TUTUP bangkai, kak jijah jadi TUDUNGnya!

x-pkr said...

lubang AnWAR dah pecah...busuk dia pun semua org tak tahan.

Tu ramai yg dah lari, nak lari dan akan lari....................

Anonymous said...

Kak Wan dah lama terkena mandrem BABI,tuh yg menyebabkan seorg Dr takleh nak berfikir secara rasional.

Tambahan pula,Kak Wan dulu kawin koboi ngan BABI,tanpa redha dr bapanya apatah pula skrg nih dah nak bercucu-cicit lak,sampai bila2 pun KakWan takkan mengaku BABI penutuh kilang kunyik jantan betina nye.
Kemaluan yg teramat besar woooo tapi

rasanya kote BABI tak besaq manapun, tu sebabnya boleh pancut tapi takdak kesan penetrasi pun!