Friday, October 30, 2009

AnWAR BUAT APA DI DUBAI?

1. Sah! AnWAR kini di Mesir, bertemu pelajar Malaysia dan Indonesia di Universiti Al Azhar. Seperti dijangkakan, AnWAR mula bermain wayang menjelang 3 November nanti. Konon bersama ulamaa' itu dan ini serta menyebut beberapa prinsip dengan uslub (gaya bahasa) Arab. AnWAR cuba memberi persepsi yang 'bersih' mengenai dirinya menjelang 3 November nanti!

2. Akan tetapi, AnWAR kesana (Kaherah) melalui Dubai. Beliau berlepas dua hari lebih awal dari jadual beliau di Kaherah, Mesir. Kenapa tidak dinyatakan apa yang beliau buat di Dubai? Siapa yang beliau temui di sana? Seperti diketahui Dubai adalah kota metro yang 'ampuh' bagi pertemuan Timur dab Barat! Apa yang beliau cuba sorokkan?

3. AnWAR menyebut 1-2 nama mengiringi beliau ke Kaherah. Jangan dikelirukan oleh mainan minda AnWAR. Mereka yang disebutkan tidak pergi bersama AnWAR (mereka menaiki penerbangan yang berlainan). AnWAR tidak menggunakan penerbangan nasional MAS. Beliau gunakan pesawat negara lain. 1-2 nama itu hanya menjadi 'pelindung' AnWAR.

4. Difahamkan dari sumber terdekat, penerbangan balik AnWAR juga akan melalui Dubai. Mungkin 1-2 malam di sana. Nama yang disebut (Saifudin dan Badrul Amin) akan pulang terus dari Kaherah. Kenapa AnWAR benar-benar mahu menutup cerita persinggahannya di Dubai. Adakah orang lain yang menunggu AnWAR dari Kuala Lumpur atau Selangor?

'A' yang lain mungkin tahu siapa yang menunggu AnWAR di sana, manakala 'A' yang satu lagi hanya bisa melihat dan menangis mengenang nasib dirinya................

6 comments:

Panglima Perang Cyber said...

ehhh azmin tak ikut ke?

buleh buat citer menarik ni..

ke dia tunggu di sanaaaa ?

hihi

x-pkr said...

Png5 Cyber,,,

dia htr wakil kot....hhehehe

Anonymous said...

Kak Wan seorang isteri yg manis dan cantik, seorang isteri yg sempurna, dan halal didepan mata, tetapi jantan juga yg dia cari. Isteri yg sempurna dan cantik, tetapi lobang taik, lobang najis, lobang kotoorrrr yg dia cari. ishh ishh ishh kalau dah gian penagih bukan kata taik lembu, taik babi pun sanggup. ishh ishh ishh, selamatkanlah anak2 bangsa dari menjadi pengikut kaum Nabi Luth, Nauzibillah. Selamatkanlah Bangsa Ku Selamatkanlah Tanah Melayu, dari huru hara akibat perbuatan Yahudi dan konco2 pokemon.

Tak Berapa 'A' said...

haha...A hantar bininya S...Nak kowtim Position MB,Exco @ ganti Anwar jika disumbat ke dalam Lokap..A yg 1 lagi dok isap jari le..terkulat2..hahaha..
Panas,semakiiiiiiinnnn..Panas!

Anonymous said...

pegi dubai pekena dubur le ..gian x tahan..nak pekena mat- mat dubai asal jgan pekena mat bangla dah le..he he

Anonymous said...

dia mmg pandai kelirukan org, nnti bicara tangguh lg sbb dia kat obersi sbb ada conferece lah itu lah ini lah (kompem tu alasan peguam dia). pastu bila balik sini dia akan wat PC xpun dia akan panggil meeting keldai2 dia bg tau yg ulama' kat sana sokong dia 150% dn yakin dia x bersalah.. yg keldai2 dia dok hangguk2 mcm org kena ectasy. x caya?? tgulah mmg tu taktik dia selama ni..