Saturday, August 1, 2009

AnWAR HANYA MUNCUL DI IBU PEJABAT PAS, BUKAN BERDEMO !

Jangan terpedaya dengan helah AnWAR! Kononnya beliau hadir demo ptg tadi. Banyak komen yang menghentam x-pkr [semuanya disiarkan]. Sebenarnya AnWAR hanya hadir ke pejabat PAS. Beliau tidak langsung turun ke jalanan berdemo bersama dengan pengikutnya.

Kehadiran beliau juga setelah diasak oleh Lim Kit Siang yang meminta [mengarah?] AnWAR agar turut sama bagi menunjukkan sokongan kepada penyokong. AnWAR juga turut berucap di perkarangan ibu pejabat PAS. Ini sengaja dirancang AnWAR bagi publisiti kehadirannya di demo, walhal beliau hanya hadir di markas!

Selesai ucapan, AnWAR dibawa pergi dengan tergesa-gesa oleh dengan sebuah motosikal ( sakit pinggang macam AnWAR boleh naik motor ke?, pasti pembawa motor cilok sana-sini bawa AnWAR melepaskan diri! tak sakit pulak pinggang AnWAR....)

Terima Kasih kepada semua yang memberi komen. Namun saya tetap menegaskan AnWAR bijak bermain sandiwara! Kehadirannya hanya di ibupejabat PAS, itupun untuk tujuan publisiti, bukan sama-sama turun dengan penyokongnya di jalanan. Hanya dengan kehadiran 30 minit di HQ PAS Jln. Raja Laut, penyokong pembangkang tertipu kononnya AnWAR hadir semasa demo petang tadi!

Agaknya banyak tertelan asap dari bom yang dilepaskan pihak berkuasa menjadikan penyokong pembangkang 'kelabu asap' lantaran ketaksuban yang membuta tuli....

25 comments:

Tungaklangit said...

salam sdr x-pkr

memang begitulah penyokong GMI padankena tipu dengan pemimpin mereka aje...

dia orang ingat rakyat sokong tindakan mereka tu... dia orang tak tahu rakyat menyampah tengok kebiadapan mereka menghuru hara kan keamanan malaysia kita ni

denaihati said...

Dengar kabar yang bersemangat pun geng2 PAS...geng pakatan lain tumpang2 je....kesian PAS....yg dapat nama AnWAR

x-anwarisme said...

Apa kellass anwar nak join demo,dia cuma mahukan publisiti dan sekadar 'tunjuk muka', cukup untuk mengumpan balaci2nya berdemo sakan.

Pendekata tugas anwar cuma 'jual air liur'(macam biasa),tugas balaci adalah baring tengah jalan oppss berdemo sambil disimbah air asid utk idola tersayang hawww

So,sape yang untung?anwaaar jugak,dapppp juga,cinaaa jugak.Balaci dapat apa?balaci tetap balaciiii jugak

Anonymous said...

itulah.....hanya mereka yg tolol je masih terus percaya dgn manusia lahanat ni.....

Detguaq said...

Bagi pencandu B A B I, dpt tengok kelibat beliau walau hanya sesaat sudah cukup untuk menyemarakkan semangat mereka. Kerana kelebihan itulah B A B I sering membuat pertunjukan silapmata. Dabid kopafil kena belajaq dari nate sekoq ni.

azmin5775 said...

Jangan tuduh sembarangan bro..
Aku berada bersama anwar di Sogo dari mula sampai dibawa ke pejabat Pas...

x caya aku ada gmbar..

x-pkr said...

azmin5775,,,

ya, silakan upload buat tatapan semua, tunjuk yg AnWAR sama-sama jln dgn demonstrator.

ada video lagi baik! kita pun nak tgk jugak kalau tuan kata ada bukti....

BEKAS PENYUNJUNG AYAT ANUAR said...

>>AZMIN..

aku bukan x-anuarism

dulu aku sokong 100% anuar
skrg aku patah 180 darjah
lawan dia 200%

HABIS la anauar... aku xkira ko liwat ke tak liwat..dah terang
ko PELIWAT BANGSA.. SANGGUP JUAL
PUNYA...

dulu JUAL NEGARA..SEKARANG JUAL BANGSA.. AGAMA KO MASIH MACAM PAKAI TAPI PAS dah ko hasut KASI JUAL JUGAK..

polis senteri want to jaga..
anuar naik dap jaga..

negara boleh rosak...juga...kerana
kaum cina sudah betray pd bangsa MELAYU yg tanahnya DIKAU pijak wahai kaum cina..

rasa terhutang budi kaum cina sudah tidak ada..mereka sudah kaya..
anak cucu cicit berlambat..lambak..

yg jadi kongsi gelap pun anuar sokong juga.. lantak la brother..

ANUAR KO akan mati ditangan bangsa mu sendiri (iaitu DAP.. yg akan campak ko kat bangunan mahkamah) utk ainaya UMNO buat kali terakhir...

CINA SUDAH BETRAY PD kita...

Anonymous said...

geng yang berdemo semalam bodoh...pemimpin bangang semua rileks yang pedih mata penyokong2 yang bangang nih...YANG TAKUT ISA SEBENARNYA PEMIMPIN MEREKA, PENYOKONG YANG BODOH JADI TAKSUB DAN BANGANG termasuklah saudara AZMIN 5775 (nama pun berangan cam pemimpin-mesti ala adik2 jugak ko nih)

Goh Wei Liang said...

Orang lain yang berdemo. Dia muncul seketika, berucap beberapa minit, lepas tu hilang entah ke mana.

Banyak juga gambar yang menunjukkan Anwar berjalan selamba saja tanpa apa-apa kekecohan.

Dulu kata ada orang nak bunuh dia jadi dia pun lari ke Kedutaan Turki.

Tapi muncul juga di tempat orang awam.

x-pkr said...

sdra goh wei liang,

saya suka ayat anda, ancaman bunuh! kaki putaq sungguh AnWAT nie.......

YB Raz said...

anwar mana berani nak berdemo. dia dah serik lepas masuk ISA. itu yang dia beriya benar nak mansuhkan ISA.

seeloknya ditengah ribuan orang berdemo tu, ada orang letupkan bom. biar mati semua manusia bangang tuh. menyusahkan rakyat je lain je.

Anonymous said...

woi azmin5775!!! ang balaci anwar ka... sedaq la diri tu balaci...
ang selalu layan pungkoq anwar ka?

kepala otak ang da beku ka ?
bangang luuuu!!!!

negara dah aman damai lu nak kasi jahanam macam anwar al juburi ka!!!

Anonymous said...

nuar main sorok2 je. Dia kan dah serik duk dalm lokap. Sebab tu saiful ajak lawan kat mahkamah dia xnak. LAri punya lari rupanya nak g demo plak...mampus la ko nuarrrr

Darul Iskandar said...

Lembu2 suka berak tengah jalan kat kawsan Melayu saja..berani pi la buat kat depan Lot 10 tu..

Anonymous said...

hehe..
mmg dah menjadi trend kan..
pemimpin mengarah, org buat..

pemimpin gune akal, kuarkan idea..
orang bawah yg jalankan..

so ape point tentang ayat2 camni..
iye berlaku dalam semua parti dan negara..

yg penting sekarang,
kita guna akal pilih n sokong yg betul..
bukan bergaduh sesama bangsa..

jomulo said...

smua pihak yg berdemo semuanya wat tndakan bodo...byk cara lain lg selain berdemo...agaknya dieorg ni suka negara kita ni huru-hara...sgt memalukan...

Jomulo said...

Semua yg sertai demo itu adalah semua yg suka tgk negara kita ni huru-hara....agknya mereka ni suka tgk keadaan huru-hara mcm tu...tindakan BODOH....byk cara lain lagi...rasional la sikit pemikiran tu...

Anonymous said...

kepada bekas penyunjung ayat anwar.

aku dulu pun sama mcm ko jugek, penyokong anwar no wahid sejak thn 98, bukannya apa sbb aku kerja GLC ada internet masa tu.

kompeni lain2 mana ada internet time tu. so aku ikut perkembangan anwar satu persatu, semua aku baca tu yg otak korup tu. tak leh nak terima kebenaran.

tapi masa tu mana la kita tau anwar ni mcm ni , ada RPK yg kaki putar, ada SD yg direka dll lagi la.

sehingga la aku beranikan diri tgk sendiri video pengakuan liwat dari mangsa2 anwar, baru la aku putar habis.

barulah aku reverse semula ke thn 98 dan revisit semua tulisan2 yg pro anwar.

mmg selama ni kita di saiko oleh anwar dgn balaci2 kaki putar alam mereka.

nasib baik tuhan masih sayangkan Malaysia. tanah air ku.

Zek.
JB

kerel bort said...

aku nak buat posting xde otak kali ni...

anwar boleh naik motor sebab die duduk belakang.. leh rapat2 ke depan.. bile cilok2 leh gosok2... bile brek2 leh tekan2...

hahahaha... sekian

UNDANG PADAH BANGSA sendri said...

Aku ni UMNO yg brhati pas dan pkr.Aku jadi umno balik pasai apa? pasai GERAM,Depa nak tukar kerajaan tp xnak Tukar SIKAP kerajaan. Patut masa ni la minta Kurangkan JUDI,Kurangn ARAK,Kurangn iklan xx kat tv.ASTRO trutamanya HITZ yg terang2 SEX orientd.Tp corak politik lebih 'POLITIK' dari politik. cuba bayangkn Anua JANJI arak akan dSEKAT terus.Pasti UMNO akn reflx punya.Kalu kes ni sapa untung?jwbnya ISLAM! Tp anu & pas main lain.Bkn nk buat gitu.ROSAKAN akidah lg!! Maka GERAKAN anua TAK BERBALOI lagi...!!

pkr simata satu said...

Kalau bab termakan 'mandrem' anwar ni,yang ada phd pun macam budak tak pas upsr aje lagak bodohnya.

Ramai yg dah sedar tapi ramai jugak lagi yg ketagihan mandrem anwar sampai takleh nampak jalan terang benderang depan mata.

Bilalah siputar alam syah ni nak kena ISA,aman sikit dunia

akupedulikhape said...

azmin 5775..mane nye gambo abang waliwati ko?penat dah aku tunggu nih..ke ko nak kencing putar alam je?

Anonymous said...

Korang yang menyokong BABI ni 10 tahun dulu mmg bodoh...walaupun dah sedar hari ni...tapi damage is done...aku ni mmg dari dulu cukup cukup benci dgn BABI ni...pengkhianat bangsa

Siapa yg menyokong BABI ni sama macam menderhaka pada bangsa...

Irama said...

anwar tak yah turun lah....kasi can anak muda plak...dia dah reach level yg tak payah turun pun aku tetap sokong dia...ha ha ha...nak kata penyokong buta pun tak apa....ang buta apa yang aku lihat jugak..

kah kah kah

beza betullah antara BUTA dan celik..