Friday, July 31, 2009

SANTAI MINDA

UTUSAN M'SIA, M/S 8 31 JULAI 2009

1. Ptg. Pauh dilanda H1N1. SMK Ptg. Pasir yg ditutup dibawah Parlimen Ptg. Pauh, SJKC Jit Sin A & B terletak di parlimen Bukit Mertajam DAP, tapi amat-amat bersebelahan dengan DUN Penanti di Ptg. Pauh.


2. Ada baiknya AnWAR balik Ptg. Pauh dan minta nasihat isterinya ttg kaedah mengawal virus ini dari merebak. Pasti AnWAR akan kata banyak lagi kawasan lain dilanda H1N1, kenapa tak bising! Saya sekadar nak menyatakan, jaga tepi kain sendiri lebih baik.

3. Jaga kain sendiri jangan sampai terlondeh adalah lebih baik dari melondehkan kain orang lain....namun AnWAR tak payah kita ajar ttg londeh melondeh ni, dia pasti tau bila time dia nak londeh dan pakai balikkkk....................

TQ

3 comments:

megat said...

lama dia nuar tak balik matang pauh,dia lebih suka ngadap orang kl tak pun ngadap orang luar negara.
soal orang susah di matang pauh jangan harap di beri perhatian,melainkan yang harus di beri perhatian "an war susah" .
apa punya jenis pemimpin aku pun tak tau.

Anonymous said...

saya rasa brother silaplah. Azizah Doktor pergigian kan? So H1N1 bukan bidang dia. Kalau Nuar ni kena H1N1 bagus jugak. Dia dah tua kalau ikut kata Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia golongan berisiko maut kalau kena. Aman balik lah Malaysia kalau dia tiada. Alfathihah....

Anonymous said...

Bahaya gak kalau dia kena H1N1, karang nanti ada konspirasi baru muncul, suruhanjaya diraja, inkues dan macam-macam lagi... perabis duit cukai kita jer... doa2 jelah supaya dapat petunjuk dan hidayah sempena Ramadan dan Syawal ni...