Thursday, July 30, 2009

ALASAN AnWAR NAK CABUT 1 OGOS....

1. 1 Ogos ini AnWAR dijadual berada di luar KL. Ramai penyokongnya yang tidak menyedari. Namun 'lakonan' AnWAR berjanji untuk hadir tetap 'maintain'. Presiden GMI (penganjur demo anti ISA) telah mewar-warkan kehadiran AnWAR. Penyokong-penyokong pun bertepuk tangan tanpa menyedari ditipu AnWAR.

2. Nanti macam-macam alasan diberi AnWAR. Antara dialog biasa AnWAR nanti, dengan dahi berkerut dia akan kata"I memang nak pi, ni la ...................(pegawainya) tiba-tiba commit satu program dgn orang kampung, takkan i tak pi, nanti depa kecik hati". Azmin pulak nak cover AnWAR akan kata "Kita dapat info dari SB (org kita) yg AnWAR dinasihatkan keluar dari KL. Skg ni AnWAR tak buleh buat silap, nanti depa guna alasan tu nak tangkap AnWAR"

3. Azmin pulak nanti jika di tanya kenapa tak hadir, akan jawab "Tu la, i nak pi sana (demo), tapi bos (AnWAR) suruh i ikut dia, nak bincang pasal parti dalam keta".......

4. 1 Ogos ini AnWAR dgn sikap hipokritnya akan keluar kenyataan dari luar KL menyatakan dia sokong perhimpunan tersebut. Di KL nanti, bertempiaranlah para penyokong demo melarikan diri apabila polis mula bertindak kerana enggan mematuhi arahan. Sedangkan AnWAR di luar KL enak dengan pendingin hawa di dalam kereta bersama Azmin berbincang dan bergelak ketawa........

Tipah tertipu Bang Nwar........................................

12 comments:

nuar bekas banduan said...

Hanya yang bodoh dan baghal macam lembu jer yang masih percaya dengan lakunan aljuburi.Ramai lagi ke yang nak berguling kat jalan nanti.

Cucu Tok Selampit said...

Tuan X-PKR,

Apa yang mereka berdua lakukan di dalam kereta yang berhawa dingin, hanya Allah yang tahu. Namun si pengecut tiada telur ini pasti tidak akan hadir ke sana.

x-pkr said...

cucu tok selampit,,,

mrk bergelak ketawa sambil........ auwwww i malu nak ckp youuuu !!!

penyair dari gunung said...

Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong lama-lama jadi Perdana Menteri...
Anwar kena terus berbohong baru boleh jadi Perdana Menteri!!!!

antipkrsarawak said...

helo bro! kita ambik gam cap gajah, pastu lekat kat punggung anwar supaya dia tak lari lagi kali ni!

Junah said...

Salam,

Dah lama jd silent reader... hari ni tak tahan nak ketawa hahaha, Deapa dok percaya kat si penipu tu buat apa, jd Uthaya, masuk ISA bagi undi kat anwar kah3x

x-pkr said...

penyair dari gunung,,,
AnWAR pasti suka ni !!

siakap senohong
gelama ikan duri
bercakap bohong
lama-lama syok sendiri.........

antipkr sarawak,,,

bagi melekat biaq dia tak leh cabut !

Junah,,,

t/kasih krn sudi singgah.

Anonymous said...

inilah manusia yg paling hebat dgn tipu daya...penuh muslihat....dan tertipulah semua yg buta hati...kosong akal...melalak tak tentu hala...berhujan dan berpanas....memperjuangkan kepentingan peribadi si lahanat ni tadi......SEDARLAH BANGSAKU....

hamba allah said...

anwar x pegi ker? kahkah....

http://www.tranungkite.net/v9/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8282

Anonymous said...

bodoh giler x-pkr & pengkomen2nya. anwar g la. fitnah mcm2 kat anwar. korang tanggung la dosa kat akhirat nnti..

http://www.tranungkite.net/v9/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8282#185015

Anonymous said...

semua dah kena bodoh ngan tuan punya blog...
nak reka citer agak2 la...
ni bukan najib tantuya...ajak debat mcm2 alasan...
anuar,saifuddin,haji hadi, semua turun...bukti penuh kat blog...
buat blog syok sdiri...kuang2..

x-pkr said...

ha..ha..ha AnWAR hadir setelah ada pertanyaaan bertalu-talu konon beliau nak cabut, takut kantoi, beliau tepaksa hadir !!!