Thursday, July 2, 2009

AnWAR BERKOMPROMI DGN MAKSIAT

Gambar dipetik dari muka hadapan Utusan Malaysia 2/7/09 dan sekadar hiasan sahaja.

1. Seorang teman akrab dalam PKR yang ditemui di KL semalam meluahkan rasa yang amat kecewa terhadap AnWAR semalam. Beliau memaklumkan satu nota bantahan telah dihantar kepada AnWAR berkaitan salah laku moral seorang Ahli Parlimen PKR di negeri Pakatan Pembangkang di utara tanahair.

2. Ahli Parlimen PKR tersebut semasa kunjungannya ke Indonesia yang lalu telah dibuktikan mengunjungi Pusat Karaoke dan SPA Alexis di Ancol, Jakarta. Maklumat tersebut telah dikirim melalui pos kepada seorang ahli PKR di utara tanahair, dipercayai oleh rakan Ahli Parlimen tersebut yang sama-sama berkunjung ke pusat tersebut.

3. Pengadu tersebut telah berjumpa AnWAR di Yayasan Aman, Penanti dan menunjukkan 'maklumat' tersebut. AnWAR dengan nada terkejut melahirkan rasa terkejutnya serta berjanji akan menyoal Ahli Parlimen tersebut. Namun hingga kini perkara itu masih tiada apaa-apa tindakan dari AnWAR.

4. Pengadu telah tiga kali membawa perkara ini kepada AnWAR dan yang terkini beliau (di Yayasan Aman) memaklumkan kepada pengadu tersebut adalah perkara biasa orang muda mengunjungi SPA (bukan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam he..he..he) dan karaoke. Pengadu menyanggah saranan AnWAR dan menyatakan ini adalah persoalan moral.

5. AnWAR terus mengarahkan pembantunya di Yayasan Aman memanggil temujanji yang seterusnya. Menurut pengadu, beliau amat kecewa dengan saranan AnWAR yang mengambil mudah persoalan moral salah laku Ahli Parlimen PKR.

Pengadu menunjukkan 'maklumat' tersebut kepada penulis, namun enggan menyerahkan kepada penulis 'maklumat' tersebut mahupun salinannya, w/pun puas dipujuk! Pengadu memberi izin kepada penulis menyiarkan cerita ini dengan harapan ianya menjadi pengajaran kepada semua agar sentiasa menjaga sahsiah walau di mana sekalipun. (difahamkan oleh seorang ahli PKR lain, maklumat tersebut didedahkan berkaitan dengan pemilihan di Kongres PKR nanti....)

Sekian.

10 comments:

PUTRA K.r.a.s.K said...

Assalamualaikum...
Aku tak faham la tajuk diatas...KOMPROMI ??? apa maksud kompromi ? Bukankan AnWAR dan MAKSIAT itu adalah 1 ? Bukankah AnWAR = MAKSIAT dan MAKSIAT = Anwar ? Kenapa digunakan tajuk KOMPROMI ? Hmmmm apapun...tahniah diatas serangan kelubang cacing keatas si Munafiqin itu.

x-pkr said...

putra,,,

t/kasih krn singgah dam komen. Tajuk yg diguna adalah permintaan pengadu, mungkin pengadu ada 2-3% lagi kepercayannya kpd AnWAR!

saya hormati permintaan pengadu dan biarlah dia sendiri yg menilai AnWAR tanpa tekanan dari kita. Ini permulaan yg baik utk pengadu itu...

nasdin said...

bro.......

apesal guna gambar tu.....sorg UMNO, sorg PAS, sorg lagi PKR! dia ka yg dimaksudkan?

x-pkr said...

din,,,

baik wa online lagi.....gambar? he..he..he.....sekadar hiasan bro! posting ada kena mengena dengan yang masih hiduPPP.....

HAHAHA.....

nasdin said...

lain macam je bunyinya tu.....

Alexis Spa said...

A trip to the Alexis Hotel is the male equivalent of a ladies day at the spa. You get in; you can be pampered, take a swim, hit the club, have a few drinks and grab a quick shag.

Also, its married-man-friendly too because you leave your clothing in a locker as soon as you enter and before you leave you shower and wash off with scentless soap and shampoo. No more having to worry about coming home smelling like perfume or having lipstick on the collar.

Total cost for the night was less than 100 bucks each all inclusive of the lady’s company, a few drinks for myself, one lady drink, the short time room, locker and shower room use and a few hours of hanging out. Considering how upscale the Alexis is and that all of the girls were light skinned and very pretty, this is a great deal for Southeast Asia.

I give the Alexis Hotel an ERS rating of 4 out of 5 stars.

megat said...

takkan yusmadi loyar buruk tu kot hihi

azienmat said...

anwar terkejut tuh..

Anonymous said...

tak kan hangpa tak kenai yusmadi tu woi? nampak je idealis, tapi perangai haprakkkkk.

kan dia duk lama kat US dengan Nuar masa Nuar jadi pensyarah kat John Hopkin dulu. Masa tu orang dah tau semua perangai buruk dia la...

hang tak caya cuba tanya bini dia, fahda nur ahmad kamal tu...

Anonymous said...

hehehehe...yg kat tengah la tu,
fahda nur? cam familiar nama tu di UIA dulu, maybe batch batch haku kot