Wednesday, August 12, 2009

AnWAR NAK CABUT LAGI?

1. Ketawa besar x-pkr pabila tahu AnWAR menuding jari kepada UMNO tentang keselamatan dirinya. AnWAR nak PUTAR lagi. Teman-teman PKR yang ditemui semalam telah menyatakan bahawa AnWAR telah meluahkan kebimbangan mengenai diri dan keluarganya sejak tindakbalasnya mengenai kenyataan TS Muhyiddin.

2. Memang AnWAR bijak merancang dan memanipulasi minda penyokongnya. Beliau mengeksploit kenyataan TS Muhyiddin dengan memberi kenyataan balas dan 'menghangatkan' polemik kenyataan TS Muhyiddin. Cadangan mahu mengambil tindakan undang-undang melonjakkan imej dirinya di kalangan penyokong yang 'kelabu asap'.

3. Manakala di kalangan pimpinan pembangkang, AnWAR menyuarakan kebimbangan mengenai dirinya seolah-olah negara Malaysia ini tiada undang-undang. Bara dikipas beliau dengan kaitkan isu Altantuya dan Teoh Beng Hock! Sedikit masa lagi AnWAR bakal keluarkan kenyataan beliau diancam bunuh. Nak sedap lagi, keluarganya juga turut diancam oleh ekstimis melayu kononnya......

4. AnWAR juga hanya perlu memberitahu 2-3 orang pimpinan tertinggi PKR tentang ancaman bunuh terhadapnya. Kerja menyebarkan berita palsu ini akan dilakukan oleh mereka ini yang konon mendapat '1st hand info' dari AnWAR. Mereka akan syok sendiri kerana kononnya AnWAR amat mempercayai mereka. Maka mereka ini akan bertungkus lumus menyebarkan berita konon AnWAR mendapat ancaman bunuh.

5. Apabila ditanya pimpinan tertinggi PAS nanti, AnWAR akan berkata bahawa budak-budak PKR ni saja yang berlebih-lebih! Beliau nanti akan nyatakann bahawa beliau hanya bimbangkan keselamatan diri dan keluarganya, tidaklah sampai berbunuhan. Maka rendahlah kredibiliti 'budak-budak' PKR di mata pimpinan tertinggi pembangkang.

Kita nantikan saja episod seterusnya, drama lama bakal berulang namun dengan plot yang berbeda. Namun mesejnya tetap sama. AnWAR bakal melarikan diri setelah segala usahanya nanti tidak berjaya.......;

Sekian.

12 comments:

Anonymous said...

Tergelak pun ada....
Satu Satu adajer plan di Nuar nie....
Dah menyampah aku tengok...nampak sangat takut menghadapi kenyataan.
kalo dah berani, masuk ja mahkamah dan buktikan dengan hujah hujan yang dia x lakukan perkara terkutuk itu.
Ini buyoff time, aper la !!!! Kesihan mangsa di liwat ? Mana hak dia sebagai pendakwa ????
kalu cam nie , susah lah.....
Memang la dia pandai putaq alam..sebab pengikut taksub akan mendengar semuanya....
Kenapa nak takut pulak! Kalau dah dikatakan Pengkianat bangsa , ha kembalikan hujah hujah yg bernas menolak sangkal semua itu.

Bayan Budiman

tobeng said...

Anwar pengkhianat bangsa ni dulu pun kata ada ugutan bunuh jugak masa dia tercirit2 lari ketakutan ke kedutaan turki bila tahu coffee boynya buat report polis setelah tak tahan diliwat.

So,apa ceritanya ugutan bunuh tu?Satu haram jadah report polis pun dia tak buat pasal ancaman bunuh tu.Lain pulak yang direportnya.Memang kai putar alam no 1 pengkhianat ni.Itupun ada budak2 mentah yang terhegeh2 jadi pencacai mamat kepala parti bendera the all seing eye ni.

najamarine said...

hahahha....

kesian bro kat penyokong2 tongong PKR ni...bende2 tak logik boleh lak pecaya..bende fakta kata fitnah..hehhehe..

dari dulu lagi si peliwat tegar ni kata ade bukti itu ini,video itu ini,kene ancam bunuh la,kene ancam di rogol la,di sula laa..hahahha.

pastu create isu lain pulak tuk penyokong2 dia lupa kes lama dia..ramai sedar bende ni..

lihat saje penyokong tegar peliwat ni..takde pun komen yg menidakkan perlakuan sumbang pemimpin agong mereka tu sebaliknya maki hamun dan carutan je yg di taip..hehhehheh..


kesiannnn..........

boh..mintak izin copy eh..

Cucu Tok Selampit said...

Tuan X-PKR,

Kenapa pula keselamatannya hendak terancam. Bukankah Kedutaan Turki masih ada dan sedia menerimanya?

NUAR BEKAS BANDUAN said...

Heeee salah satu jalan dia untuk melarikan diri dan mendapat suaka politik,bermakna filem baru telah start.Jeng jeng rakyat jelata boleh beli kuaci dan kacang untuk menonton filem baru nieh muahahahahaaa

Anonymous said...

RUN NUAR RUN....HEHEHEH macam badut la mamat sekor nie..gi la ikut RPK..hahahah mana mau lari nuar..sungai buloh sentiasa terbuka untuk mu ..hahaha

Anonymous said...

biasa la si BABI ni. dulu disebarkan serata dunia yang dia kena racun arsenik. bila check rupanya kena racun percintaan dengan jantan .. hahahaha ko memang drama king la BABI

bzz said...

kenapa dia nak takut? kedutaan turki kan dekat? pergi je lah macam dulu

ladybird said...

Mantap! Bravo Bro!

TheMalayMale said...

Salaam,
Aku tertarik kenyataan pkr simata satu; ada ke persamaan lambang PKR tu ngan 'the all seeing eye' yang tertera di duit not USD1 tu. Tu lambang Illuminati tu...Kerajaan Di Sebalik Tabir. Bahaya besar kepada Tanah Melayu kalau unsur2 shadow government tu masuk ke sini.
Tapi tu ler, kalau dah kemaruk kuasa apa pun boleh dipertaruhkan. Ye tak?

Wallahua'lam

UMNO Cawangan Batu 5 said...

sapa sokong pkr memang bodo...sapa pangkah pkr...anda pangkah parti kafir..pas bukan lagi parti islam malaysia..pas adalah parti sesat malaysia....islam pas hanya pada pilihanraya..lepas pilihanraya...abih islam...jadah pe dalam masjid pun mencarut..lupa plak..nik najis pun cakap tuhan mencarut...patut la bleh mencarut..

Anonymous said...

TheMalayMale

mmg ade kaitan si Al Jubri tu...
setiap agensi yg dianggotai pasti ade kaitan dengan agenda NWO yahudi totok


tq

-ed