Sunday, November 15, 2009

SALINAN BUKTI SAHAM AZMIN

KLIK UNTUK PAPARAN YANG LEBIH JELAS

KLIK UNTK PAPARAN LEBIH JELAS

1. Rundingan malam tadi sukses! Informer telah menyerahkan dua salinan dokumen pemilikan saham Azmin dan Shamsidar serta keluarga yang bernilai hampir setengah juta RM. Semuanya jelas atas nama Azmin dan isterinya.

2. Salinan dokumen adalah pada tahun 1992. Ketika ini AnWAR adalah Menteri Kewangan dan sedang mendaki tangga TPM. Semasa menjadi Menteri Kewangan AnWAR juga adalah Pengerusi J/K Kabinet Mengenai Keutuhan Pengurusan Kerajaan yang sekretariatnya ialah Badan Pencegah Rasuah (BPR). Apakah moral AnWAR sebagai ketua sedangkan pegawainya Azmin, Setiausaha Sulitnya MAMPU membeli saham bernilai hampir setengah juta RM.


3. Azmin ketika itu masih baru dalam perkhidmatan kerajaan dan gaji pegawai muda sepertinya ketika itu tidak melebihi RM2200. Sebagai penjawat awam, Azmin juga wajib mengisytiharkan harta yang dimiliknya. Adakah beliau berbuat demikian? Jika beliau berbuat demikian, adakah pemilikan saham bernilai jutaan RM ini diisytiharkan? (Difahamkan akan ada lagi pemilikan saham yg lain bernilai lebih dari ini).


4. Menurut sumber BPR, salahlaku Azmin berkaitan rasuah dan salahguna kuasa pernah diadukan kepada mereka. Namun aduan ini tidak kemana. Apakah AnWAR campurtangan menghalang siasatan ke atas Azmin? Apakah kes ini yang dimaksudkan? Kita tidak tahu, AnWAR dan Azmin perlu tampil menjelaskan keadaan!

5. Menurut informer, ada lagi pemilikan saham-saham atas nama Shamsidar jyang bernilai jutaan RM. TAktik apakah ini? Apakah ia sebagai proksi atau imbuhan? Dan menurut sumber itu lagi, beliau sudi untuk memberikan salinan dokumen yang dimaksudkan kepada blogmaster selepas ini. Pasti 'lakonan' AnWAR dan Azmin menafikan semakin menarik. Sama-sama kita nantikan salinan dokumen seterusnya.....

15 comments:

Jeffry said...

SLM BRO..MOHON IZIN NAK COPY ARTIKEL NI

Anonymous said...

Syabas saudara x-pkr.... anda memang hebat dan terkini...maklumkan lagi supaya kejahatan dan kejahilan makluk Azmin dan Anwar ini akan mendapat balasan setimpalnya...Maju dan terus maju jangan undur.

Anonymous said...

lama betul menunggu bukti macam ni,akhirnya saudara x-pkr juga dptkannya.ramai mengetahui tentang betapa korupnya anwar dan azmin semenjak mereka di kerusi kewangan lagi,namun lepas 10 tahun baru ada berani keluarkan...penyokong taksub PKR adalah generasi baru yang baru kenal anwar selepas kena penjara,mana diaorang tahu hal hal sebelum tu.taksub membabi buta je.

BENTAN said...

terima kasih dan tahniah buat tuan..teruskan membongkar rakyat malaysia menyokong pembenterasan jenayah kolar putih..

lagenda said...

Salam Ziarah......

Maka semakin gelabah la bang Nuwar kita ni yer

along@Fajar said...

Salam perjuangan!
TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH!
Keep it up! Selama saya mengikuti perkembangan fakta2 mengenai pengkhianat bangsa ini, semakin cekap, semakin hebat blogmaster kita nih. TAHNIAH sekali lagi. Teruskan membongkar. Teruskan menerjah. Biar mencicit lari, biar tercirit..mereka2 yang terlibat. Kalau boleh, jangan lama2 sangat tunggu untuk bongkar sesuatu. Biar kebatilan terhapus, dan yang HAQ akan muncul..insyaAllah. Saya mewakili seluruh rakyat yang inginkan kebenaran, mengucapkan TAHNIAH dan TERIMA KASIH kepada blogmaster dan seluruh rakan2 bloggers yang terlibat. Jazakallahu khoiran kathiro. Terima kasih. Danke. Thank you.

mahazalim said...

wah..byk kaya ini azmin dan keluarga?? sendiri punya ka?atau proxy?jawab bung min..jawab..

Selangor Wave said...

salam tuan, mohon izin copy dan saya linkkan maklumat ini di blog saya. tahniah tuan!

Selangor Wave

Anonymous said...

Bukan setakat Azmin punya akaun saja..

Go dig out akaun pengasas2 Keadilan (ada setengah dah lompat dah sekarang) akaun depa dari 1998..

Juga their flight itinerary... hmmmm banyak yang keluar masuk Negara, bawa keluar masuk ahemm..

Especially mereka yang asyik buat Umrah waktu tu tiap2 tahun..

aku tau sekok.. Get the immigration to help out.

Bota

Anonymous said...

Fuyoo terrorlah blog master.Terbukak lah rahsia lubang tikus madu Anwar ni.

Duit banyak tapi tangkai jering nak beri khidmat kat Gombak dengan Bukit Antarabangsa.

BAGUIH,BAGUIH,BAGUIH....dan tahniah.Harap keluarkan lagi pekung tengik si Azmin ni.

Anonymous said...

Tahniah..bro....bongkar lagi... Bagaimana org yg elaunnya RM 1.00 boleh hidup mewah... Sedangkan aku ni gaji + overtime + jual burger cuma mampu pakai kapcai je... JOM PAKAT BONGKAR..

pkr simata satu said...

Ini membuktikan yang cerita2 tentang anwar-shamsidar-azmin yang kita dengar sejak dulu lagi bukanlah omongan kosong semata2.

Mungkin penjilat2 dewa hipokritus boleh memberi sedikit komen untuk menyucikan tuan mereka huhuhu

Anonymous said...

Saya masih menunggu sahabat karib dan rakan tennis Anwar iaitu Nalla untuk membongkarkan rahsia Anwar dengan bukti yang kukuh.Inilah masanya supaya rakyat jelata tahu siapa itu ANWAR.Tidak boleh dibiarkan 3A ini pergi jauh lagi, malahan lakonan mereka yang boleh menusuk kalbu rakyat Malaysia.

KAIZER

ikutsukakula said...

persoalan yg aku fikirkan...
kenapa tak dari dulu lagi dikeluarkan segala bukti kepincangan / salah laku kuasa ni ...
tengok apa yg dah jadi sekarang
huru hara, demo sana sini,mati sana sini...
terlalu lambatkah kita ????

Anonymous said...

salam...DSAI akan twist semua isu ni...tak caya...sama2 kita tunggu...EXPERT IN TACTICAL la katakan!kebolehan yg baik,tp utk tujuan yg tak baik...AL JUBURI...AL JUBURI....