Monday, March 28, 2011

AnWAR, RAHIM TC DAN SINDROM PENAFIAN.

GAMBAR ADEGAN SEKS PENGERUSI BIRO AGAMA GOLKAR YG TELAH LETAK JAWATAN.


1. Isu video seks yang didakwa melibatkan AnWAR tetap panas. Beberapa cerita baru timbul ekoran kenyataan demi kenyataan yang dikeluarkan oleh PKR pemimpin PKR mahupun dari TS Rahim (RTC) sendiri. Begitu banyak dakwaan baru yang dibuat, begitu juga banyaknya penafian dari pihak yang dituju dalam isu ini.

2. Teringat teman penulis yang sering bercerita tentang perompak menuduh pencuri mengambil barang tanpa izin! Memang kredibiliti perompak yang menuduh itu dipertikaikan, namun tidak mustahil samasekali pencuri tersebut memang ada melakukannya. Biarpun perompak yang menuduh, pencuri itu harus disiasat dan diadili.

3. Perompak juga perlu diadili jika membuat fitnah. Maka itu fokus sekarang ialah siasatan perlu lakukan, bukan berkata ia fitnah sebelum siasatan dilakukan. Pencuri tidak perlu takut atas dakwaan perompak jika beliau tidak mencuri barangan tersebut. Inilah masa yg tepat pencuri mengatakan kepada perompak yang menuduhnya, "see you in court!".

4. Penulis juga ingin menarik perhatian gambar di atas. Yang tertera ialah Yahya Zaini, bekas Pengerusi Biro Agama, Parti GOLKAR Indonesia. Beliau pernah dituduh punya hubungan seks dengan seorang penyanyi dangdut Indonesia, Maria Eva. Yahya juga pernah menafikan beliau terlibat dengan alasan "ORG ITU PERUTNYA LEBIH BUNCIT DARI SAYA".

5. Namun setelah gambar seks beliau tersebar luas, akhirnya beliau akur dengan kesalahan beliau dengan mengaku beliau adalah 'manusia' yang di dalam video seks itu! Kejadian ini berlaku sekitar 2005 dan akhirnya Yahya meletak jawatan. Ada seorang teman dari 'inner circle' AnWAR bercerita tentang kejadian itu

6. AnWAR yang punya lawatan kerja ke Jakarta ketika itu meminta ditunjukkan adegan seks Yahya Zaini dlm telefon melalui video yg dihantar oleh anak seorang menteri GOLKAR (ketika itu) kepada telefon 'inner circle' AnWAR ini. Sukma juga terlibat sama menonton adegan ini. Komen AnWAR setelah menonton adegan tersebut :

"Yang dia ni pegi mengaku buat apa! Nafi la, jika nafi masih ada peluang orang nak percaya hang, hang mengaku habih la......."

Maka teman itu bercerita kepada beberapa temannya yang lain beliau terpinga-pinga dengan reaksi AnWAR setelah menonton adegan itu. Menurut rakan PKR itu, itu adalah reaksi spontan AnWAR dan mungkin petunjuk sebenarnya tentang perilaku dan tembelang AnWAR yang beria-ia menafikan setiap kes songsang yang melibatkan diri beliau....

Sekian.

5 comments:

TESLAMARIN said...

sebab tu dia tak mengaku.brader anuar bin ibrahim (babi)kan dah kata lawan tetap lawan, walaupun dah tahu salah.
sebabtu mereka masih menyokong babi ni.

Antibarua said...

Mantap penulisan saudara.. tahniah. Rupanya cifut babi ada pengalaman melihat video lucah yang kak wan kata haram.. Tapi semasa di UM dulu ramai orang bercerita anwar kaki blue film.. wallah hualam.

Anonymous said...

nasib baik lah aku dah tolak si Jubori dr awal, tak le susah nak pikir konspirasi la, suruhanjaya la, tunggu mahkamah la, pilihanraya la. Serabot kepala nak pikio pemimpin malang anugerah tuhan sorang ni.
Oh nasibku malang....

-az

Pemuda TG said...

Betul Bro,
Memang si nuar jubori tu pakar kaki penafian.....

Mohon dilink ke Blog Tuan
http://pemudatg1.blogspot.com
Modestos

Selamat Berjuang

pakngah santan said...

anwar tergesa-gesa buat laporan polis kerana takut video tu tersebar luas. bila dah jadi kes polis, orangramai pun tak dapat tengok video tu. bila polis kata ada kes nanti, sure anwar tuduh polis ni barua bn dan umno.