Tuesday, March 22, 2011

VIDEO SEKS SIAPA PULA SELEPAS AnWAR?

GAMBAR SEKADAR HIASAN

1. Skandal AnWAR kembali menghangatkan senario politik tanahair. KDN melalui menterinya menafikan penglibatan mereka. AnWAR juga segera tampil menafikan dengan Azizah disampingnya. Ini juga bukan kali pertama AnWAR menafikan tuduhan terhadapnya, juga bukan kali pertama Azizah duduk disisi AnWAR semasa penafian AnWAR.


2. Azizah pernah menafikan AnWAR terlibat dengan Saiful. Siap ada sidang akhbar 29 Jun 2009 di Quality Hotel menyatakan AnWAR ada bersama beliau pada tarikh dan masa Saiful mendakwa dirinya diliwat AnWAR di kondo di Bkt. Damansara. Kini tembelang Azizah berbohong pecah apabila CCTV mengesahkan AnWAR berada di kondo tsb.

3. Kerana itu, dakwaan video seks ini perlu disiasat segera. Tanpa atau dengan laporan polis, ianya perlu disiasat. Jangan hanya cukup dengan penafian saja. AnWAR perlu tampil memberi kerjasama. KDN juga perlu siasat segera kerana polis telah dituduh terlibat bagi membersihkan nama PDRM yang tak semena-mena dilibatkan.

4. Jangan diabaikan faktor bahawa ini juga permainan AnWAR yang cuba mengalihkan perhatian dari isu DNA beliau. Mungkin saja beliau tidak tahan dengan desakan yang memuncak mahu beliau menyerahkan DNA bagi membuktikan kebenaran. Mungkin saja ini bagi membangkitkan kemarahan rakyat kpd kerajaan.

5. Khabarnya rakaman video tersebut amat jelas serta berkualiti tinggi. Kerana itu bagi mereka yang telah menonton rakaman tersebut, tidak sukar bagi mereka untuk mengecam wajah yang ada dalam rakaman tersebut. Azizah juga perlu menonton rakaman tersebut untuk mengesahkan siapa sebenarnya dlm rakaman itu.

6. Rakaman tsb telah menjadi bualan umum, maka wajar dituntut siasatan segera dari pihak berkuasa! Disamping semua pihak menafikan rakaman tersebut, dikhabarkan mereka juga mula kecut telur. Sindrom ketakutan mula melanda mereka. Ramai yang dah mula berfikir, "video siapa pula selepas AnWAR?"..................

Sekian.

6 comments:

Anonymous said...

keadilam mesti ditegakkan. orang yang dituduh perlu dibeerikan keadilan. apa yang beliau mesti lakukan adalah dengan membuat laporan polis mengatakan bahawa ini adalah satu fitnah. biar polsi sahaj yang jalankan siasatan. tidak perlu berdemo. baha ke muka pengadilan demi menbersihakan namanya.

Anonymous said...

harap terlepas juga bideo mr Y buncit ni ke seluruh dunia. Lepas ni kot ada dengan Shamsidar ka? Eli ka? Azmin ka? mat jambu anak ikan mana ka?

azienmat said...

Kebiasaan konspirasi berlaku apabila, pengikut ingin menjatuhkan pemimpin.

Tapi apa yang berlaku di Malaysia agak pelik dan terbalik tapi sudah diterima ramai bahawa Pemimpin berkonspirasi menjatuhkan orang yang di bawahnya. Dan itulah definisi konspirasi kamus di Malaysia sekarang.

Walau apa pun tujuan, agaknya rakyat Malaysia tidak sedar bahawa mereka sebenarnya berkonspirasi menjatuhkan kerajaan sedia. Kalau begitu 2x5 ajelah.

aiman said...

Tidak perlu takut jika kebenaran itu ada dihati kita, mahkamah akan menentukan siapa benar dan siapa salah berpandukan bukti dan saksi yang benar, Tetapi hukuman yang seadil-adilnya datangnya dari ALLAH, jadi kenapa perlu takut dengan tuduhan, fitnah, konspirasi, dan kenapa perlu berdemo,. Minta tolong dengan ALLAH, ALLAH akan makbulkan doa orang yang teraniaya.. itupun yang benar2 TERANIAYA, HATI MAU BERSIH BRO...

Anonymous said...

Salam Bro,

Lama tak buat posting, Kalau boleh buat lah postin baru, 1 hari 1 posting.

Anonymous said...

gua dengar kata ada rakaman sex di sabah/sarawak/ semerata malaysia/ indonesia/ negara jiran kita sebab ..nak pastikan al juburi baik atau tidak orang nya...alim taik kuching atau taik babi..itu saja.. al jub kerap fitnah org kini buka fitnah lagi relaiti akan terbongkar.. rahim tambi chik siap yag kena kana dia... ? habak mai...siapkan jubur...hancus mainan kotor kau tu....lepas ni ramai akan keluarkan video sex songsang dia....up load youtube..cepat..