Sunday, March 21, 2010

AnWAR OH AnWAR

1. Maaf dipohon kerana agak lama tidak update blog. Namun x-pkr tetap mengikuti perkembangan dan melihat di TV AnWAR dihentam oleh Zahrain Hashim (Datuk). Panas telinga AnWAR sebabkan beliau bertindak keluar dari dewan.

2. itulah wajah sebenar 'raksasa pelbagai wajah' ini. Kata kat orang tak pa, orang kata kat dia tak boleh w/pun benar. Terus divert isu kata Zahrain diperalat mainan politik murahan UMNO. Orang lain jugak salah, sendiri tak pernah nak mengaku salah!!

3. Politik demokrasi AnWAR adalah ugut dan saman. Nalla dikhabarkan telah mendapat ugutan bunuh melalui pesanan suara telefon beliau. Anuar Shaari pula sahkan telah dapat surat saman dari Nazri Abdullah (Datuk, mengaku kroni AnWAR).

4. Memang sekarang musim saman dan ugut dari pihak AnWAR. Mereka juga mengalihkan isu apabila sesuatu yang buruk mengenai mereka didedahkan. Apa juga tetap nak kaitkan konspirasi sedangkan bahana itu datang dari kelompok PKR sendiri.

Itu gayanya orang yang terdesak. 'Body language' AnWAR menceritakan segalanya. Ulasan mengenai Zahrain dibuat dengan lakonan yang 'meyakinkan'. Suara pun perlahan seolah-olah mohon SIMPATI! Sedangkan di pentas ceramah, beliaulah hero, menempik sana sini, mencabar orang atas bawah. AnWAR oh AnWAR....................

x-pkr akan kembali esok. TQ

3 comments:

Anonymous said...

Seperti anjing menyalak bukit. bukit tak runtuh umpamala,tapi sokongan mula merundum

Anonymous said...

lawan tetap lawan. Rupanya Anwar ni kaki lawan. Memang tak boleh buat kawan.

Anonymous said...

Lawan tetap lawan. Rupanya AnWAR ni kaki lawan, memang tak boleh buat kawan.