Monday, January 17, 2011

LAGI 'PENGKAGUM' AnWAR.

AZMI MAT NAYAN

1. Azmi MAt Nayan, berasal dari Permatang Pauh juga. Lulusan dari Universiti Islam Antarabangsa semasa AnWAR menjadi Presiden UIA. Selepas menamatkan pengajian, menjadi proksi Datuk Ishak Ismail (Pak 'Aq), bekas pemilik Idris Hydraulic Bhd, IWK dan KFC.

2. Pak 'Aq diketahui menjadi kaya-raya ketika AnWAR dalam kabinet. Pak 'Aq juga mendakwa beliaulah yang menyelesaikan semua bil penginapan AnWAR dan rakan-rakan semasa AnWAR menjalani rawatan di Munich pada tahun 2004.

3. Azmi berperanan sebagai orang tengah antara AnWAR dan Pak 'Aq. Azmi juga berperanan sebagai talam dua muka untuk kepentingan perniagaan beliau. Suatu masa dahulu cukup intim dengan bbrp org Kepala Batas ketika Pak LAh menjadi PM.

4. Dalam pada masa yang sama juga bertindak sebagai penggerak Yayasan Aman pimpinan AnWAR dan Azizah di Ptg. Pauh. Masih sering menghadiri mesyuarat Yayasan Aman, namun sudah meninggalkan sahabat di Kepala Batas. Kini berusaha kuat mencari kawan-kawan di Pekan.

5. Menghampiri usia 40, Azmi masih bujang w/pun cukup berkemampuan untuk berumahtangga. Terkini, beliau menjadi Pengarah Urusan bagi sebuah syarikat berorientasi sukan dan menggunakan bintang sukan negara sebagai strategi promosi.

6. Tiada halangan utk beliau berniaga, cuma jangan jadi gunting dalam lipatan. Mengaut keuntungan dari DEB, pada masa yang sama mencaci dasar itu dan menyokong AnWAR hapuskan keistimewaan org melayu. Selain itu kita juga mahu mendengar Azmi mengistiharkan apakah hubungan sebenar beliau dengan AnWAR......

Sekian

2 comments:

Megat Alam Gempita said...

Bujang tapi jambu ntah-ntah Gay kot...hehehe sapa tau hanya gay mengagumi gay.

Anonymous said...

Pak'Aq nama yang aku familiar sangat sebab dia menipu arwah mak aku dalam soal tanah di Bukit Mertajam...macam tuan dia jugak..kaki pembohong dan kaki putaq alam