Monday, May 3, 2010

BUKTI KAITAN AnWAR, RPK, SOH CHEE WEN & AASIL

klik utk imej yg lebih jelas

klik

klik

klik


1. Saya sekadar ingin menambah apa yang didedahkan oleh blogger unspinners dlm posting ttg RPK dan Soh Chee Wen merajuk dengan AnWAR. Di atas adalah dokumen-dokumen berkaitan menunjukkan komunikasi antara Raja Petra Kamaruddin (RPK) dan Soh Chee Wen. 'Avenger Malaysia' ialah nama samaran RPK untuk berkomunikasi dengan sekutu-sekutu AnWAR.

2. Ianya 'ditangkap' ketika RPK berhubung dengan anaknya Raja Suraya Petra menggunakan alamat emel yang sama. RPK turut berbincang dengan Soh Chee Wen mengenai TS Khalid yang dikira gagal mentadbir negeri Selangor. Ada juga fakta yang diragui kesahihan dan RPK hanya menggunakan nama Sultan Selangor untuk 'jual ubatnya'.

3. Dokumen ini juga dedahkan bagaimana RPK berhubung dengan Aasil Kazi Ahmad, "spinning doctor" untuk AnWAR seperti yang didedahkan oleh Datuk Zahrain Hashim yang telah keluar PKR. Anuar Shaari, bekas pegawai khas AnWAR juga telah beberapa kali menyebut tentang Aasil. Aasil berada dalam senarai teratas di 'chatting box' RPK.

4. Pasti banyak yang telah dibincangkan mereka untuk memburukkan pentadbiran negara sekarang khususnya PM DS Najib Tun Razak. Isu APCO juga telah lama dibincang antara mereka sebelum AnWAR 'membaca' teks ucapannya di Dewan Rakyat April lepas. Semua ini dirancang teliti antara AnWAR, RPK, Soh Chee Wen dan Aasil!

5. Harap Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia dapat menyiasat perhubungan emel ini gunakan alamat peribadi. Siasatlah kerana ianya berkaitan keselamatan negara kerana melibat seorang warga asing iaitu Aasil. Siasatlah guna kerana medan ini digunakan untuk menyebarkan fitnah dan memburuk-burukkan negara!

No comments: