Thursday, April 7, 2011

OHH !! NO NO.... AZIZAH


1. AnWAR ditangkap Sept 1998 dan hanya keluar dari penjara pada Sept 2004. Ke merata sudut negara dan dunia Azizah menjaja yang AnWAR menderita sakit semasa di penjara. Apa yang Azizah tak kata waktu itu, bermula dari suntikan HIV yang konon diberi kepada AnWAR, arsenik dan sakit tulang belakang!

2. 'Trademark' ucapan Azizah ketika itu, "Kami baru saja kembali dari penjara, abang anuar sgt uzur dan kirim salam pada semua, Hana (anak bongsu AnWAR) tak mau berjumpa dengan papanya, pihak penjara tidak benarkan kami berjumpa secara terus, hanya melalui cermin saja". Banyak yang hafal dialog ini biarpun Azizah belum memulakan ucapannya.

3. Boleh tahan juga Azizah bermain dengan emosi penyokong bagi menarik simpati! Riak mata, lentok kepala, lenggok badan dan ucapan yang lemah lembut diguna bagi menarik simpati, w/pun rata-rata mengatakan ucapan Azizah tidak menarik langsung! Berulangkali kali secara konsisten Azizah katakan AnWAR sangat uzur ketika di penjara ketika itu.

4. Kini, 2 hari lepas, Azizah mengatakan AnWAR bersenam semasa di penjara hingga ototnya menjadi kuat! Mana-mana Maharaja Lawak di dunia ini takkan mampu menandingi lawak Azizah dua hari lepas. Betapa dahsyatnya senaman AnWAR semasa 1998-2004 (dlm penjara), mampu bertahan hingga Feb 2011 (spt waktu didakwa dlm video).

5. Otot yang dibina itu pastinya diasaskan dari pemakanan yang sihat dan seimbang. Manakala AnWAR sering mendakwa makanan di penjara amat tidak menyelerakan selain hanya memakan tamar yang dibekal keluarga terutama ketika Ramadhan! Juga AnWAR mendakwa sering meminum air zam-zam utk mengenyangkan kerana tidak menjamah makanan penjara.

6. Apakah mungkin dengan amalan minum madu asli, AnWAR dapat mengekalkan otot-otot badannya agar kelihatan tegap w/pun sudah menjangkau umur 64 tahun. Azizah sebagai doktor (w/pun doktor mata dan tidak praktis lagi) perlu membuktikan dakwaannya kerana susuk tubuh manusia yang agak berumur adalah normal spt dalam video.

7. Ketika AnWAR kesana-sini, malahan ke seluruh dunia mengatakan beliau punya masalah sakit pinggang yang kronik hingga adakalanya terpaksa memakai bengkung pinggang di luar (spt superman pakai seluar dalan diluar) agar kelihatan kepada umum, beliau masih sempat bersenam berat untuk mengekalkan otot-ototnya.

Jika beginilah gambaran Azizah tentang suaminya, benarlah telahan beliau, AnWAR memang manusia anugerah tuhan!, termasuklah dengan jam tangan OMEGA yang dianugerahkan tuhan kepada rakyat Malaysia untuk menilai siapakah manusia AnWAR dan Azizah ini......

16 comments:

Mohd said...

Ini semuanya salah Kak Jijah.
Dah tahu, Anwar suka blowjob, buat ajelah.
Dah tahu Anwar suka buat bermacam2 stail seks, lakukan ajelah.
Dah tahu Anwar suka lubang kunyit, bagi ajelah.
Mungkin juga Kak Jijah dah menopause dan tak lagi mampu melayan suami.
Apa susah, bagilah suami kahwin lagi.
Janganlah Kak Jijah pentingkan sangat diri sendiri.
Yang lebih penting adalah parti, rakyat dan negara Malaysia yg tercinta!

matkilau said...

jijah kantoiii habis....hahahaaha.
Kalau asik menipu aje jadi gini lah sampai lupa dia penipu....... Bro you spot a good point.

Abu Garcia said...

Mana ada pernah berlaku pemimpin pakatan penjahanam rakyat letak jawatan selepas skandal seks atau gambar bogel tersebar ... dari kes adun bogel ... MP meliwat pembantu/pemandu/pereka fesyen/rakan .... adun tutuh bini orang dalam keretapi .... adun bantai bini orang kat hotel pudu ... sehinggalah kepada kes terkini ... puak ni tak pernah berhasrat untuk letak jawatan. kalau kat Jepun mungkin dah bunuh diri ... kat Amerika ... letak semua jawatan walau sebagai presiden sekalipun ... kat UK, resign dan lari lintang pukang. Hebatnya orang politik Malaysia .... sikitpun tak malu

Anonymous said...

Pasal x tau malu la dia dok kat bahagian pembangkang Abu Garcia oii..

DAh dasar parti PKR ni salah satunya adalah MENIPU UNTUK KEPENTINGAN NUAR wajib..

Wahai rakyat jelata..klu depan2 mcm ni lagi dah kantopi menipu apatah lagi kalu dibelakang2 anda semua..apa la yang diorang ni buat..

Ntah2 para ADUN pembangkang ni bila dok rumah sibuk kira duit yang diaorng kaut daripada rakyat...

Rakyat habis kena kencing, melarat juga..ada diorang buat demo, gerakan paksa kerajaan turunkan harga barang? harga minyak? ada ker..jawab la juak2 pembangkang oii bangang..

Balik2 korang berdemo pasal Nuar, pasal ISA yang x menguntungkan rakyat sebaliknya menguntungkan pembangkang dan partinya...sedarlah weiiii sedarr laaa...

Apa yang korang dapat bila berdemo pasal Nuar, pasal ISA?? kena sembur water canon, asap pemedih mata...harga barang tetap naik..

Baik la gesa kerajaan turunkan harga barang ker, harga minyak ker, kos perubatan ker ada juga la baiknya, menguntungkan rakyat.....bangang betul juak2 pakatan ni....termasuk la saper2 yang percayakan diorang ni..

antijumud said...

anwar memangla sakit belakang

sebab banyak buat 'projek'

yang tak senonoh. Meluat aku

tengok dalam video tu sampai

sekarang masih tak nak mengaku

dan berdolak dalih dengan seribu

macam alasan bodoh..

nak tipu rakyat sekarang ni susah

kecuali geng haprak pembangkang

yang tetap mempertahankan anwar

walapun dia 'main' depan mata.

ANTIJUMUD

Anonymous said...

hhmm..mcm betul gak ye...tak seiring la kata2 kak jijah..kejap cam tu...kejap cam ni...

Anonymous said...

semalam semasa tengok berita TV3, time tu tngah mkn mlm, tiba2 klip video siAnwar kat hotel tu ditayang, so sy tanyalah anak sy yg umur 14thn tu, siaper lelaki dlm gambar tu, lantas terus di jawab "Anwar la daddy". Saya kata "Itu bukan Anwar". "Kalau tak Anwar, org tu sebiji macam muka Anwar". La budak yg tak tahu politik pun kenal siAnwar tu sekilas pandang. Ni si bini Anwar tak kenal siAnwar dlm vdo tu. Dah la muka 100% mcm Anwar, tp cara senyum, jalan, gerak-geri badan semua pun cara Anwar. Doktor mata yg pakai cermin mata pun tak kenal laki dia... hehehehe.. mengarut betul, kalau vdo PM td. Dah merusuh siAnwar dengan konco-koncoNya diparlimen serta diseluruh negara..... HIPOKRITssss

Anonymous said...

astaghfirullah hal azim... bawak mengucap la .. awak duk kutuk datuk seri anwar ni, awak tak takut dosa ke?? masya-Allah, saya nak tanya sikit.. awak tu suci sangat ke berbanding anwar ?? adakah syurga bakal menunggu awak ?? awak jaminkah kenyataan yang awak keluarkan ini benar??

saya benar-benar terkilan... masih ada manusia seperti awak... jika benar anwar yang salah, tidak bolehkah menegurnya secara berhikmah?? adakah awak ni kristian?? saya langsung tidak menganggap awak ini seorang Islam kerana orang Islam tidak mempunyai sikap seperti awak..

awak sengaja mencari kesalahan anwar..kesalahan awak pula bagaimana ??

wahai hamba Allah, jika benar awak seorang Islam, segeralah bertaubat..

jangan sibuk mencari kesalahan orang lain ... belum tentu awak itu sempurna.. jangan kata anwar itu penghuni neraka... entah-entah, awak dulu yang masuk neraka sebab memfitnah itu dosanya lebih besar drpd membunuh.. tidak mustahil anwar akan bahagia di syurga kerana dia banyak difitnah... ramai masyarakat mengumpat tentangnya.. sia-sia je awak kutuk dia ,, sebab anwar akan dapat pahala percuma..

mungkin, anwar telah bertaubat?? siapa tahu kan? awak bila lagi nak bertaubat????

jangan kerana politik,. awak sanggup lakukan kerja terkutuk ni..berapa upah awak dapat hanya dengan menulis entry ini?? Rm2,000000 juta ??? Rm 3 billion???

tidak kisah lah berapa pun upah yang awak dapat, itu saya tak mahu campur.. yang penting, silalah berhenti memburukkan orang lain...saya jamin, di akhirat kelak awak akan diseksa dengan begitu dasyat sekali kerana memfitnah, mengumpat , dan mengaibkan orang lain... ya,, mungkin benar kenyataan awak.. tapi, tolonglah....

saya tidak berpihak kepada mana-mana politik.. namun, saya lebih menghormati tuan guru nik aziz berbanding pemimipin lain kerana beliau mengamalkan cara hidup berlandaskan Al-Quran dan As-sunnah.. tuan guru sering menangis ketika tahajjud kerana takut siksaan kubur dan akhirat yang bakal menantinya jika gagal melaksanakan amanah mengikut hukum Allah..

awak pula, pernah ke menangis sebab takutkan dosa diri sendiri yang dah berguni-guni ??????

apa dosa azizah ?? kenapa perlu salahkan azizah?? anwar yang bersalah, bukan azizah..sepatutnya azizah dipuji kerana membela suaminya...

azizah menunjukkan ciri-ciri isteri solehah...beliau sanggup berhadapan dengan pelbagai situasi yang memeritkan hanya kerana anwar...

beginikah umat akhir zaman?? saling menyalahkan diri sendiri sehingga akhirnya semua umat dihapuskan dan lenyap di muka bumi sepertimana yang berlaku di pompeii??

jika pompeii kerana aktiviti homoseksual. malaysia kerana video seks... mahukah seperti itu??

cukuplah..biar yang berkenaan sahaja mengadili anwar.. awak jangan menggatal nak sibuk bercakap mengenai isu ini.. siapa awak nak mengadili orang lain?? mcm la awk itu hebat sangat.. lain lah kalau awak ni jenis solat tak tinggal..., selalu tahajjud setiap malam... ish3... macam mstahil je..

yang awk duk kutuk anwar ni, boleh je.. kenapa tak kutuk najib sekali?? najib lagi teruk..tengok je lah anak lelakinya.. memang kaki perempuan... kenapa tak kutuk najib?? sebab ada kepentingan ke?? ish,ish,ish... oh,, nnti kat akhirat najib akan selamatkan awak ke kalau malaikat soal awak kenapa mengaibkan orang lain??

saya dah tak tahu nak kata apa.. doa saya satu je,,, biarlah Allah buka hati awak... kalau betul awak seorang Islam, awak akan keluar daripada parti PKR dan masuk PAS.. tap, kenapa BN?? apa kah yang bagusnya BN itu?

soyukon taukuwa said...

oikks . ko sape nk kutuk2 anwr neyh ??!! betobat babe!! hahakk... hebat ah ko mengarang !!! *a*i

matmalaya said...

salam,,
perjuangan dalam pernulisan masih jauh,, harap tuan dapat link kan blogs matmalaya disini,,

http://matmalaya.blogspot.com/

matpanah said...

Hari tu si isteri menggelabah bila wartawan tanya psl jam Omega tu.
Semalam pula, si suami yang gabrah bila reporter 8TV tanya soalan yg sama.

Soalan tak berjawab, si yang bertanya kena sembur.

Tapi itu la stail Anwar. Orang tanya 'Mana A?', dia akan jawab 'Kenapa tanya B?' 'Siapa suruh tanya?''Berapa diaorg upah?'...

Dan soalan asal tetap tak akan berjawab.

Kita tengok la berapa lama dia boleh bertahan dengan tipu helah macam tu. Yang pasti semakin hari mukanya dah semakin hilang seri...

x-pkr said...

setiap kali timbul berita-berita mengenai AnWAR dan kuncu-kuncunya, maka dibacakan ayat-ayat Quran agar dikaji dulu kesahihan dan pembawa berita!

Apabila AnWAR dan Azizah bercakap ttg Arsenik, HIV mahupun Altantuya, tidak pula mrk bacakan ayat-ayat ini. Terbukti AnWAR dan Azizah berbohong ttg arsenik. ada bukti kukuh mengenainya!

kalau keluar PKR, knp masuk PAS? NIlaikan sendiri situasi PAS skg...

matpanah said...

Anon April 09, 2011 4:03:00 PM

Berlagak macam mulia...nasihat orang tak usah mengata, tak usah mengumpat, tak usah terlibat dengan fitnah...

yang hang sendiri tau-tau keluar hal anak najib. hang sapa yg nak adili anak najib? dia kaki perempuan? hang nampak sahih ka? kalau betui pun, apa kata kalau dia la ni dah bertaubat (macam hang kata anwar mungkin dah bertaubat).

pandai suruh x-pkr nasihat dgn berhemah, yg hang sendiri berhemah sangat la? hang sapa yang nak kata kata pd x-pkr ...'tidak menganggap awak ini seorang Islam'.

manusia mcm hang ni sesungguhnya celaru lagi mencelarukan. kayu pengukur hang tak boleh pakai. kalau pada orang, hang ukur begitu, kena puak hang, ukur begini.

bila timbui satu-satu berita yg memburukkan sikit puak hangpa, terus kata 'fitnah'. tp bila kena tang orang lain, pandai pula kata dah sahih...

bukankah satu fitnah juga bila menganggap berita yang belum dipastikan kesahihannya sebagai fitnah? mengaji tu bagi habis. ilmu jangan dikutip sekerat-sekerat.

Anonymous said...

teringat pulak zaman dia jadi isteri timbalan perdana menteri dulu. trade mark speech dia " suami saya yang juga menteri kewangan, atau suami saya yang juga timbalan perdana menteri."

Anonymous said...

Kepala butoh hang ! oh bila dok kata kat idola hang , hang kata fitnah Tak da bukti lah dan sebagai nya .Tapi bila si Al jubori Anwar itu tuduh najib membunuh Altantuya tanpa bukti,itu bukan fitnah ke.Awak defend dan sajung melanggit sbb dia idola hang ? Kenapa padang sendiri berjinjit dan tiba padang orang berlari? Awak berani ke selepas apa yang telah di dedahkan oleh RPK pergi kpd Anwar dan menyatakan kpd nya yang dia telah melakukan satu dosa yang besar iaitu memfitnah !
Betul lah kata2 mantan PM(Dr Mahathir )dulu yang orang2 islam puak awak ni beragama pada luaran(form) aje tapi bukan kpd penghayatan(substance)ilmu yang sebenar.Sarban aje nampak tinggi tapi ilmu terlekat at jubo!

Anonymous said...

Keluar PKR masuk Pas? Lawak betul la samdol!! Sama jugak.. Dok PKR pun bawah kelangkang biaDAP, dok Pas pun bawak kelangkang biaDAP!! apa bezanya?
BN masih yang terbaik ketika ini, parti yg mementingkan perpaduan. Melayu, Cina, India, iban, Kadazan semua disatukan.. biaDAP berani bertanding kat bandar je.. cuba bagi PAS bertanding kat bandar2 besar..? Ada Bran? biaDAP menang pun sebab mengapi-apikan perkauman.. aku dengar sendiri ceramah kat Sibu, Sarawak beb!! Dahsyat biaDAP ni.. silap2 kalau jd PM Malaysia, dihalaunya semua Melayu & bumiputera dari Malaysia ni.. liability katanya..