Tuesday, April 5, 2011

TERKINI: AZIZAH BENGANG, NAK BATAL KE S'WAK

Ini berita yang baru disampaikan oleh sumber dalaman penulis !!!

Wan Azizah sepatutnya berlepas ke Kuching petang ini bagi menghadiri serta mengiringi Baru Bian, Ketua PKR Sarawak. bagi proses penamaan calon esok. Namun kerana didakwa bengang dengan 'orang itu', beliau dikatakan tidak mahu ke Sarawak atas alasan terlalu 'penat'.

Sehingga posting ini ditulis, tidak dapat dipastikan apakah Azizah sudah membatalkan hasratnya itu, namun usaha memujuk sedang giat dilakukan agar Azizah ke Sarawak!

Apakah Azizah 'penat' dengan suaminya? Jika beliau ke sana, apakah Azizah akan menemui AnWAR atau mereka akan berselisih sahaja dan bertemu semula di Bukit Segambut nanti?

Penulis juga berminat utk mengetahui lebih lanjut ttg perkara ini. Sama-sama kita nantikan esok......

12 comments:

Anonymous said...

Kesian jugak dengan Kak Wan ni, penat memanglah penat, tapi satu ingatan untuk Kak Wan serta keluarga bahawa klip video yang dipertontonkan kepada umum baru seminit, ada lagi 19 minit lagi.

Saya percaya akan ada lagi klip tersebut yang akan di download di Youtube tidak lama lagi. Mustahil yang ada menyimpan video ini menyimpan separuh2 sahaja.

Mesti dia kasi gempar slow2..PERCAYalah!

Gryphon said...

Pastilah bini lelaki Y tu bengang. Pi Sarawak buat apa? Lelaki Y pun bukan nak main dengan dia...

Anonymous said...

kalau aku jadi wan gizah aku pergi...bahawa tinggal kan anwar seorang..kat sarawak lagi banyak lubuk mandi....maklum dekat dengan indonesia...lawa-lawa soit...

masa ini wan gizah ada masa panjang ngan abg nuar...tidur malam nanti potang aje anu dier....

Anonymous said...

bengang dgn kebangangan nuar. hahahah lepaih ni nk pi x caya dah kat org.pi sorang2. kakakaka

WT said...

mohon izin link blog tuan di blog hamba...tengkiu

http://warisantamar.blogspot.com/

CikguAT said...

Samada dia yang dituduh itu buat atau tidak, betul ka tidak rupanya,kenap kita cepat sangat melatah menuduh seolah-olah benda tu dah dijatuhi hukuman, serahlah kepada Allah untuk menentukannya..Kita berdoalah agar Allah tunjuk jalan yang benar, tak takutkah dengan dosa fitnah nee..Ingatlah teman2, dosa fitnah lebih besar dari membunuh..jangan cepat menghukum, http://scribd.com/cikguat

Tam said...

tu la dulu DR m dah dedahkan siapa anwar ni,tapi cam biasa la anwar dengan bini dia ni panda sandiwara reformasi ajak rakyat tentang kerajaan,pastu dia liwat adik angkat dia pla,tapi macam biasa la katanya kena fitnah,pastu liwat lagi si saiful pla,lagi katanya kena fitnah,ini main anu anu dengan pelacur cina pla,katanya kena fitnah lagi hu hu...apadahal la anwar ni,ingat orang takda keja lain ke asyik nak buat kes fitnah ke dia je.. takpa biar dia anggap rakyat bodoh dia leh putar alam cerita,tunggu la pilihanraya ni baru hang tau wahai anwar langit tu rendah ke atau awan yang rendah..

Anonymous said...

Diorang ni laki bini pandai berlakon;drama king,queen and princess gitu.

Anonymous said...

Cikgu AT.... bukan kita nak fitnah nuar...memang kita tau kalu dia tak buat berdosa kita...tapi dah muka dlm video tu mcm muka dia...takkan nak kata najib kot....kalu semua tak nak ngaku biar aku la ngaku dalam video dgn amoi tu...tak nak join ke? tapi nuar, n ajis n the geng pun kaki fitnah gok. tak takut ke mereka dgn fitnah?

Anonymous said...

CIKGU AT NIE ..TAK HABIS HABIS FITNAH..TAK HABIS HABIS KONSPIRASI..BUKTI DAH ADA DEPAN MATA..NAK APA LAGI! NI SEMUA BERKAT SEMAYANG HAJAT BERBELAS TAHUN PUAK PARTI BULAN, BILA ALLHA DAH TUNJUK..TAK NAK TERIMA DGN HATI TERBUKA PULAK..DEK KERANA EGO DAN KEFANATIKAN PARTI..TAK FAHAM AKU GOLONGAN GOLONGAN MACAM NIE

Anonymous said...

kita jangan fitnah sama anwar .kalau tak nak ngaku cakap aje demi ALLah itu bukannya diriku.suruh juga anwar tunjukkan jam OMEGA tu.lagi satu wan Zizah tentu tahu seluar dalam putih tu jenis atau fesyen yang laki dia memang suka pakai.wan zizah tak payah la selindung2 lagi .cakap demi ALLAH SUAMI SAYA MEMANG PAKAI SELUAR WARNA PUTIH

Anonymous said...

kita jangan fitnah sama anwar .kalau tak nak ngaku cakap aje demi ALLah itu bukannya diriku.suruh juga anwar tunjukkan jam OMEGA tu.lagi satu wan Zizah tentu tahu seluar dalam putih tu jenis atau fesyen yang laki dia memang suka pakai.wan zizah tak payah la selindung2 lagi .cakap demi ALLAH SUAMI SAYA MEMANG PAKAI SELUAR WARNA PUTIH