Wednesday, April 6, 2011

PATUT LA MERAJUK, KENA MARAH LAGI RUPANYA..


1. Dikhabarkan Azizah sudah pun terbang ke Sarawak petang semalam, namun tidak dapat dipastikan kesahihannya. Kamik di Sarawak ternanti-nanti kehadiran Azizah di sini bagi bertanyakan hal yang sebenar mengenai sidang media beliau semalam di Bkt. Segambut. Al Maklumlah, katanya teramat emosional semalam!

2. Memang Azizah jika buka mulut saja, pasti ada yang tak kena dengan AnWAR! Jika sebelum ini 'flip-flop' mengenai panggilan telefon kepada bekas orang kuat AnWAR bertanyakan siapa lelaki yang ada bersama AnWAR, hal yang sama berlaku lagi semalam. Kali ini mengundang kemarahan AnWAR yang lebih besar.

3. Azizah menyatakan, "AnWAR dalam lokap dia bersenam, kerana itu ototnya kuat!". Kenyataan ini mengundang kemarahan seorang ahli keluarga AnWAR yang hadir dalam sidang media tersebut, lantas melaporkan pada AnWAR. Jika di penjara AnWAR bersenam hingga otot-ototnya menjadi kuat, ianya senaman yang agresif!

4. Pengidap sakit tulang belakang kronik tidak boleh menjalani senaman yang agresif hingga menguatkan otot-otot dibadannya. Senaman yang menguatkan otot dibuat melalui gerakan 'sit up', angkat berat dan semua ini memerlukan kekuatan pinggang yang stabil. Mustahil pesakit tulang belakang melakukan gerakan ini!

5. Pasti doktor yang waras akan melarang mana-mana pesakit tulang belakang melakukan gerakan ini. Kerana itu, ahli keluarga AnWAR yang berada dibelakang Azizah ketika sidang media semalam amat marah hingga keluar perkataan 'bodoh' terhadap Azizah. Hubungan Azizah dan ahli keluarga AnWAR memang diketahui punya banyak masalah.

6. Azizah dimarahi kerana kenyatannya bakal menimbul keraguan tentang sakit tulang belakang AnWAR! Bagaimana AnWAR yang diberitakan pengidap sakit belakang kronik, memakai bengkung di leher dan pinggang, berkerusi roda, tiba-tiba dikatakan punya otot yang kuat kerana bersenam semasa di penjara!

7. Memang la AnWAR angin satu badan dengan Azizah! Ini kerana bersusah payah beliau berlakon sakit, tiba-tiba Azizah mengatakan AnWAR boleh bersenam di dalam penjara. Arahan kepada Azizah semalam adalah membaca teks yang disediakan dan biarkan Karpal bertindak sebagai jurucakap utama!

8. Amat malang bagi Azizah semalam. Sudahlah isu jam Omega tidak ditangani dengan baik, kini timbul pula beberapa perkara baru. Mungkin ada benar juga telahan YB Datuk Zulkefli Nordin bahawa AnWAR 'berlakon' ketika menggayakan aksesori leher dan berkerusi roda di mata umum, sedangkan begitu sihat dan kuat dihadapan ahli keluarga!

Sekian.....

16 comments:

Anonymous said...

Bukti video adalah bukti paling kuat dalam mahkamah setakat ini selain DNA. Jika ko ada bukti video mustahil untuk penjenayah terlepas.

Macam mana pulak bukti paling hebat ada dipertikaikan, kes senang macam ni dipusing-pusing, pelik.. Bongok!

Confirm! Anwar Ibrahim dalam video itu. Parpukari orang boleh cam, ini pulak public figure ANUgerah tuhan.

Bodoh punya rakyat!

Anonymous said...

Ini keluarga puaka namanya.
Suh Mamat Khalid wat filem Keluarga Puaka.

-az

Anonymous said...

Pergghh..klu keluar panggung citer pasal KELUARGA PUAKA confirm malatop!!..tambah2 klu diarahkan oleh mamat khalid...

Jom suh mamat khalid buat wayang cepat2..hahaha..for sure boleh potong kutipan hantu kak limah balik rumah ni...hahahahha..muahhaahahaha...

Kak Wan jgn la marah..ti leh jadi heroin filem tue..hehehehe...

anti bohmau said...

bangkai gajah manakan dapat ditutup dgn nyiru!

mulut tempayan bolehla tutup, mulut jijah lama2 terpacul jugak yg benar!!

nwar memang kuat bersenam supaya bila kuar blh teruskan dgn aktiviti2 hebatnya!!!

nak tutup satu lubang terbuka lubang2 yg lama....

wah! word verfication ni "relic"!! mcm tau2 sj aku ckp pasal benda 'lama'

Anonymous said...

yup betul..aku mencari jugak kalo ada bloggers yang review pasal kenyataan jijah pasal lakinya yang kuat bersenam. ALahamdulillah jumpa juga..kata dulu kena belasah sampai lembik la, tak leh jalan la...apa da..tup tup boleh buat heavy workout pulak?? peliknya..bila masa pulak anwar workout..tak der plak dia update kat twitternya

Melayu Pasir Gudang said...

salam.minta izin untuk di siarkan dalam blog melayupasirgudang.Blogspot.com

x-pkr said...

tak tumbuh tak melata, tak sungguh org tak kata!

x-pkr said...

ok

TESLAMARIN said...

menipu untuk tutup penipuan,lepas satu, satu penipuan dibuat.mana jam oh mega,ada, tapi tak tunjuk.ada dalam handphone, tinggal gambar je ek.

Anonymous said...

Tindakan wartawan minta Datin tunjukkan jam omega yang dikatakan ada pada simpanannya bersesuaian dengan seksyen 106 Akta Keterangan 1950 dan bukannya menjijikkan.

106. Burden of proving fact especially within knowledge.
When any fact is especially within the knowledge of any person, the burden of proving that fact is upon him.

Pada satu sidang media yang diadakan semalam Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail tetap mempertahankan bahawa suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim bukan pelaku dalam klip video seks seperti yang didakwa namun gagal membuktikan jam Omega berada dalam simpannya.

Ini berlaku apabila seorang wartawan menanyakan tentang jam tangan Omega milik Anwar, yang didakwa hilang. Wan Azizah berkata jam itu berada dalam simpanannya namun beliau tidak menunjukkannya.Soalan ini ditanyakan kerana jam Omega milik suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa oleh trio ?Datuk T? hilang di dalam sebuah bilik hotel.

Menjawab soalan sama ada Anwar yang juga ketua pembangkang ada kehilangan jam itu, Wan Azizah menjawab, jam tangan itu tidak hilang, dan berada dalam simpanannya.

?Tidak ada? Ya, ia ada . Kami ada jam tangan tersebut,? katanya. Sebaik sahaja mendengar jawapan itu seorang wartawan meminta jam tangan itu ditunjukkan kepada media, tetap soalan itu menimbulkan rasa tidak puas hati Wan Azizah, keluarga dan beberapa pemimpin yang hadir dalam sidang media itu.

Ternyata soalan wartawan itu tidak disenangi Wan Azizah dan beberapa pemimpin pembangkang yang lain yang mempertikaikan permintaan wartawan tersebut. ?Adakah awak serius? Mengapa kami didakwa? Adakah awak pendakwaraya?? kata anak sulung Anwar, yang juga ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar.

Kemudiannya Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim mencelah dengan menyifatkan permintaan wartawan tersebut sebagai sesuatu yang ?menjijikkan?.?Saya fikir soalan ini juga mencerminkan bahawa kamu betul-betul tidak menghargai keadilan,? katanya.

d_tieah said...

Ade ke Wan Azizah cakap camtu? Tak perasanlah.. Hahaha.. Yang sempat tengok dalam TV dia cakap itu bukan Anwar.. Tu je.. Hahaha.. Lawaklah~



Entry Terbaru : Senarai Penuh Calon BN ; Pilihanraya DUN Sarawak Ke10

Anonymous said...

nak menipu tapi tak sepakat..

Anonymous said...

tngk dalam youtube ucapan sidang akhbar wan azizah...dia cakap jam tu ada dalam simpanannya...

Anonymous said...

tak paham...kenapa kali nih video ni pertikaikan kesahihan..

dah terang lagi bersuluh..

itu adalah dia..

Muka cengkung nya tu kan sama...

Buta Mata ke??? atau..Buta Hati..

Tam said...

buta perut tuuu..

Anonymous said...

PAKAI SPEK HITAM..BUAT-BUAT BUTA