Thursday, April 28, 2011

AZMIN 'PERIOD', AnWAR GELABAH, AZIZAH MURUNG.


1. Klip video pelaku seks yang didakwa AnWAR muncul lagi. Hari ini pula AnWAR akan diambil keterangannya berkaitan kes video ini. Selama ini AnWAR mengelak dengan mengatakan beliau sibuk di mahkamah. Saya kira polis yang akan mengunjungi AnWAR hari ini. Mustahil AnWAR mahu ke balai, konon tidak mahu ditangkap ketika memberi keterangan.

2. Azmin pula tiba-tiba 'period' dan sangat 'moody'. Setelah dibelasah tidak punya kekuatan politik seperti AnWAR dan Azizah, hari ini Azmin dibandingkan pula dengan isteri beliau sendiri! Azmin lemah berbanding Shamsidar, maknanya Azmin memang DAYUS kerana tertekan dengan pelbagai tuduhan melibatkan Shamsidar!

3. Yang pening kepala dan murung dari kemelut keluarga 69 ini ialah Azizah. Azizah tertekan mungkin kerana belum menonton klip video II yang melibatkan suami 'anugerah' tuhan itu. Azizah wajar menonton video tersebut bagi menguatkan penafian beliau tentang suaminya. Pasti beliau tidak mahu mengadakan sidang akhbar selepas itu kerana bimbang akan ditanya ttg jam tangan OMEGA lagi...

Sekian.

1 comment:

Anonymous said...

saya cadangkan anwar dan keluarga serta seluruh penyokong, penyinta dan pengagum anwar membuat sembahyang hajat dan bacaan yasin selama 40 malam dengan setiap kali bacaan terdiri seramai 40 orang. kalau tidak dapat buat juga pun buatlah seorang sahaja tetapi selama 40 malam. dan doakanlah agar allah melaknat pelakun yang menyamar sebagai anwar ibrahim itu kerana dialah maka fitnah ini terjadi. mohonlah agar lelaki misteri itu juga tampil kedepan dan membuat pengakuan, maka akan bersihlah nama anwar. tak payah lah dok bertekak kat dalam blog penyokong kerajaan kalau anda tak percaya berita deari penyokong kerajaan maka begitulah penyokong kerajaan tak percaya berita dari anda. atau anda berusaha mencari pelanduk dua amat serupa dengan anwar ini. pelanduk dua amat serupa ini sebenarnya ada di dunia ini. saya memang ada terjumpa dengan seseorang yang menyerupai orang lain tetapi dia bukannya orang itu. maka berusahalah dengan dua kaedah itu, iaitu sembahyang hajat dan baca yasin 40 malam dan doa laknat kepada pelakun anwar dan carilah pelakun itu. selamat berusaha.