Monday, May 11, 2009

AnWAR MELUDAH KE LANGIT

1. AnWAR tersentak dengan keputusan Mahkamah Tinggi mengesahkan DS Nizar sebagai MB Perak yang sah. Keputusan ini pasti memeningkan AnWAR untuk terus menyalahkan mahkamah yang tidak telus dan tidak adil dalam membuat keputusannya.

2. AnWAR sedar dengan majoriti 28 orang pembangkang dalam DUN Perak, bila-bila masa Perak bakal dirampas kembali BN apabila persidangan DUN diadakan kelak. Tambahan pula pembangkang perlu juga menerima keputusan mahkamah yang membenarkan DS Zambry, 5 exconya dan 3 ADUN bebas menghadiri sidang DUN. Dgn speaker di tgn BN, pembangkang bakal menemui jln sukar mengekalkan Nizar sbg MB.

3. Helah untuk mengekalkan sidang bawah pokok nanti bakal mendedahkan PAS, PKR dan DAP mengamalkan 'double standard' dalam menerima keputusan mahkamah. Maka taktik AnWAR adalah mengheret rakyat ke kancah p/raya semula sebelum sidang DUN Perak nanti.

4. AnWAR menerusi DAP dan Nizar sengaja mengajak rakyat ke kancah p/raya semula bagi menutup kelemahan pembangkang yg punya kurang majoriti di DUN Perak. mereka sengaja mengumumkan mahu p/raya semula sedangkan kuasa membubarkan DUN adalah hak mutlak Baginda Sultan Perak.

5. Tambahan pula dikhabarkan DS Zambry dan barisan exconya sedang meninggalkan pejabat masing-masing dengan aman dan penuh kerjasama. AnWAR mengharapkan MB dan exco BN ini melawan serta tidak mahu meninggalkan pejabat dgn aman, maka AnWAR akan 'spin' isu dgn katakan BN memang samseng serta tidak menghormati keputusan mahkamah.

6. AnWAR kini sedang berkahak dan meludah ke arah langit, dan kahak serta ludahnya bakal terkena di mukanya sendiri.......

39 comments:

garamanis said...

SALAM ZIARAH,

KOMFOM ANWAR PENING DENGAN KEADILAN MAHKAMAH HARI INI. BELIAU TIDAK GEMAR DAN KALU BOLEH BELIAU MAHU MAHKAMAH MEMIHAK KEPADA BN.

NIZAR BINTANG 3 DAN DAP YANG BUTA DENGAN TAKTIK GERILA ANWAR..

GERAM JUGA TADI TENGOK BERITA, AZMIN ALI DENGAN BANGGANYA BERDIRI SEBELAH NIZAR MENGEXPOSEKAN DIRI KONONYA PEJUANG RAKYAT PERAK..

HHAAATTUUIIHHHH.......

x-pkr said...

bro garamanis....

berundur selangkah, menyusun strategi lantas kita mara dgn sepuluh tapak ke hadapan...itu strategi Sun Tzu!

langkah ini pernah digunapakai AnWAR, skg dia sdg terperangkap dgn kaedah yg sama diguna BN. beliau bertemu buku dgn ruas kali ini.

spt biasa, AnWAR control macho dpn menyokong dan mendendangkan lagu "kemenangan dah tiba", walhal AnWAR teramat risau skg!

berkenaan Azmin, dia hanya gila glamour nak masuk TV jer...

GOMO said...

SALAM BRO...
GUA COPY DAN LINK KAN ARTIKEL LU NI...

MANTAP...
HA HA HA

Pejuang Bangsa said...

saya setuju dgn pandangan sdr ..

pada mula2 sy agak panik juga keputusan ini tetapi selepas membaca info2 dari rakan2 blogger kita ..ini hanya la permulaan dan strategi untuk beri mereka nafas semula ..

tetapi nanti mereka akan tahu juga nasib untuk mereka selepas ini dan mereka tidak boleh pertikai lagi mengenai isu ini ...

Cheguman@Demang Lebar Daun said...

Lihat kenyataan Najib dan Zamry yang begitu terbuka dan profesional. Bandingkan dengan sikap gelabah Nizar dulu..

x-pkr said...

bro gomo...

silakan..perlu beritahu semua sebenarnya AnWAR tak gembira dgn keputusan Mahkamah Tinggi sebenarnya!

Pejuang Bangsa..

juga sebarkan pandangan sdra itu kpd yg lain! Jgn tertipu dgn helah AnWAR melemahkan semangat semua pejuang bangsa!

Cheguman...

PM n DS Zambry amat profesional, kita juga harapkan mrk akan bersikap begini sedikit masa lagi insyaAllah!

amirhamzah64 said...

salam bro,

Saya faham permainan ini. Saya pun tak nampak ke mana Nizar nak membawa diri selepas jadi MB semula. Nak mengadap sultan salah, nak masuk DUN salah .Semuanya nampak serba salah. Apa-apa hal kita tunggu aje la apa lagi episod menarik selepas ini.

JASA said...

inilah politik boomerang...nanti kita tengok boomerang mencantas kepala si pembalingnya...pendedahan yang menakutkan PKR

Anonymous said...

alahai penulis blog x-pkr xpayah la bersusah payah jaga duit gaji hang tu..aku tau yg keturunan hang masih menagih duit kerajaan durjana BN/UMNO...cukup la sikit2..xpayah la nak buang masa utk merencana politik pakatan...kami yakin dengan bantuan ALLAH s.w.t..skrg lihatlah sendiri..p amik sejadah buat semayang taubat..

megat said...

Rekod dunia,Makhamah mengembalikan kuasa kepada kerajaan minoriti.

Najib bakal checkmate AnWar

x-pkr said...

sdra amirhamzah...

syabas!! sudah terang lagi bersuluh. Kita nantikan episod seterusnya.

Bro JASA...

Boomerang? i like...harap mrk belajar habis seni permainan itu!

ntah siapa (anonymous)

ingatan yg baik, ameen. jgn nanti bila terkena batang hidung sendiri, dicari pelbagai alasan menidakkan ketentuan ALLAH! ALLAH tetap SATU!

sdra Megat...

t/kasih krn turut serta di sini. sdra mengikuti sejak dari x-pkr.com lagi.

kita terima dgn hati yg terbuka. namun saya setujudgn sdra, pertama kali dlm sejarah dunia!

najamarine said...

SALAM SAUDARA..

semasa keputusan mahkamah semalam langsung saya tidak terkejut sambil tersenyum saya melihat itu semua adalah permulaan kekalahan PR.

saya tidak terfikir langsung tentang PR boleh membubarkan DUN.dan kerana itu keputusan semalam seperti menang sorak kampung tergadai(oleh PR).

hahahhahahha...

Anonymous said...

komen yang sungguh bernas.. minta ramai-ramai mengadakan solat hajat untuk hancurkan DAP yang kafir dan semoga ALLAH menghancurkannya. Amim

x-pkr said...

sdra najamarine...

syabas sdra krn berfikir di luar kotak! tidak lemah semangat serta mahu terus berjuang. harapan saya agar sdra juga turut sama menerangkan situasi ini kpd sahabat2 lain.

ntah siapa (anonymous)

saya lebih cenderung agar mendoakan mrk yg disebut sdra itu beroleh hidayah ALLAH serta mahu hidup aman dgn gagasan 1Malaysia.

apapun saya memahami naluri sdra yg geram krn mrk ternyata amat melampau!

Anonymous said...

Salam kpd semua.

Bersama-samalah kita memohon kehadrat ALLAH SWT semuga ISLAM DAN MELAYU terpelihara diMalaysia.

Sesungguhnya musuh-musuh ISLAM dan sekutu-sekutu mereka masih mencari jalan untuk membinasakan ISLAM dan MELAYU dimalaysia.

Bersama-samalah kita memohon untuk ALLAH SWT memberikan taufik dan hidayah kepada kita UMAT ISLAM DIMALAYSIA.

Salam perjuangan.

Hidup Melayu Islam.

Jimmy Hillhead
Kertih, Terengganu, Malaysia

Anonymous said...

Pagi,
baca paper,paper utusan malaysia,berita harian..

Tgh hari,
dengar Radio,radio negeri fm..

Bila mlm,
tengok berita rtm1,tv3..


Utusan malaysia + Rtm + Tv3 = minda jadi ttutup

anakperakjati said...

Salam.

semasa mahkamah istiharkan DS Nizar sebagai MB yang SAH, mana perginya ANWAR untuk meraikan kemenagan???? X KAN HANTAR PENGIKUT JER KOT... KECUT PEUT KER??? SEKADAR ENTEPREM... HEHEHE...

x-pkr said...

sdra Jimmy Kepala Bukit...

Ameen.......

ntah siapa (anomymous)....

alhamdulillah, sdra sempat melayari blog saya. harap teruskan sokongan sdra moga minda kita semua terbuka menerima hakikat dan ketentuan Allah!

anakperakjati....

t/kasih atas kunjungan sdra ke x-pkr. AnWAR terlalu runsing agaknya krn itu menghantar wakil shj.....hehehe

Anonymous said...

anwar kalau malaysia huru hara dialah yg prtama cabut dr malaysia.aku konfemmmmm

ingat x kes dia lari ke kedutaan Turki tahun lepas.Inilah orang pengecut.

aku x harap org mcm ni jd PM.

Mr.RHishaM said...

semalam Nizar jadik MB, hari ni mahkamah rayuan putuskan menggantung keputusan mahkamah tinggi semalam. Hari ni Zambry kembali ambik tugas jadik MB. Dok main sorong papan tarik papan jer. Rakyat jua yang terkepit terketip. Singgah kejap jer tuan.

Jeffry said...

SALAM HORMAT BRO!
NIZAR SKRG TGH BERKIRA2 NAK MELUTUT DEPAN SULTAN!. DIA TGH BUAT SKRIP DGN ALA2 AYAT ZAMAN DULU KALA KONON2NYA NK LEMBUTKAN HATI SULTAN! NK MINTAK BELAS IHSAN SUPAYA BUBAR DEWAN SECEPAT MUNGKIN HUHUHU...

NGEH DGN NGA SANGGUP X TIDO PUN PSL SIBUK MENGIPAS NIZAR DR MLM TD SAMPAI KE PAGI KEHKEHKEH. SELAGI BENDERA PARTI KOMINIS TAK NAIK KT DPAN BANGUNAN KERAJAAN SELAGI TU LA DIA HIDUP X SENANG!! KEHKEHKEH..P JALAN DAAAAA!!..YEHAAAAA!!!..ANGERE2 ARIBA2!!!

Edyes said...

salam,

perkara pokok di sini, wajarkah negeri perak dirampas pada bulan febuari yang lalu?

dengan keputusan mahkamah tinggi semalam, terbuktilah apa yang dilakukan oleh UMNO dan Najib adalah satu rampasan kuasa yang rakus serta tidak bertamadun. Inikah yang korang sokong?

sibuk kata kerajaan Pakatan penuh cina dari melayu, tapi apa maknanya kerajaan yang penuh dengan melayu perasuah yang merompak khazanah rakyat?

buka lah minda tu, BN kian hancur bersama pemimpinnya yang korup. Sekarang masa untuk perubahan, kita wajar memiliki sebuah negara yang jauh lebih baik.

kita ada akal, fikirkanlah apa benar yang kita sokong? Kalau DSAI itu keruh sekalipun, adalah jauh lebih baik daripada pemimpin UMNO yang bertahap longkang!

Anonymous said...

Salam

Kami ingin minta sokongan untuk usaha yang murni ini.

Terima Kasih

http://deminegara.blogspot.com/

x-pkr said...

anonymous....

saya tidak mahu AnWAR jadi PM atas sbb lain....sbb yg mampu menjahanamkan dunia serta umatnya!

Mr.RHishaM...

kita amat simpati dgn rakyat Perak! Hidup perlu diteruskan, jgn patah semangat. apapun, kita amat mengharap kerajaan yg stabil slps ini.

Bro Jeffrey....

jgn biarkan bendera 'itu' naik di negara kita. TERUS MARA pertahankan tanahair tercinta!

sdra Edyes...

DSAI yg mulakan drama mahu merampas, namun gagal!

saya setuju ada sebhgn pemimpin yg korup, namun ada yg baik. yg korup kita hukum, yg baik kita sanjung.

begitu juga di pihak pembangkang, yg korup harus disanggah. kata-kata harus dituruti dgn pelaksanaan.

soal rasuah melewati batas kaum. siapa saja perasuah harus dihukum, hatta AnWAR sendiri. harus punya bukti kukuh agar berlaku adil.

saya kurang setuju AnWAR itu hanya keroh! beliau licik krn tahu bagaimana melindungi keburukannya.

apapun jgn serik mengunjungi blog ini bagi kita bertukar-tukar pandangan!

trackers said...

salam bro..
saya respek cara bro reply comment either org tue sokong @ condemn bro...harap2 ramai lagi blogger yg mcm bro..
n kpd PR n BN,berenti2 la sengketa antara 2 2 nie...rkyt xdapat pape pn dr perbalahan nie...patutnya 2 2 pk cmner nak pulihkan ekonomi,bukan nak pulihkan kuasa..
orang luar dok tepuk tgn jer tgk kita gado sama2 kita...

azfar

Anonymous said...

OiHamdordillah...memang sudah di duga apa akan berlaku sehari selepas semalam. Predictable...

Raja nazrin tak akan kurniakan hajat Nizar.

Anonymous said...

komen anda sume sungguh racist...
"Allah ciptakan manusia itu pelbagai bangsa, rupa, dan warna kulit adalah untuk berkenal-kenalan dan merapatkan ukhuwah sasama makhluk".
Rasulullah sendiri pada zamannye tidak pernah memperjuangkan 'kearabannye' even dia adalah dari kaum Quraisy yg mashur. Yang perlu diperjuangkan disini ialah ketuanan ISLAM, bukan Melayu. Jika ISLAM didaulatkan, semua bangsa SELAMAT. Apakah selama ini Melayu sungguh didaulatkan?? Fikirkan...

x-pkr said...

anonymous...

saya setuju dgn sdra iaitu ketuanan islam. maka PAS jgn menganggap islam itu hak mereka saja, islam juga hak umno dan semua umatnya.

AnWAR sering membawa gagasan Ibn Khladun dlm "Muqaddimah" yg membenarkan asabiyah, namun kini tak perlu asabiyah pula.

ilmu bukan utk diperalat bagi kepentingan diri, ia utk pembangunan ummah.

harap sdra teruskan layari blog ini utk komen spt ini. kita berforum secara berhemah.

x-pkr said...

anonymous...

saya setuju dgn sdra iaitu ketuanan islam. maka PAS jgn menganggap islam itu hak mereka saja, islam juga hak umno dan semua umatnya.

AnWAR sering membawa gagasan Ibn Khladun dlm "Muqaddimah" yg membenarkan asabiyah, namun kini tak perlu asabiyah pula.

ilmu bukan utk diperalat bagi kepentingan diri, ia utk pembangunan ummah.

harap sdra teruskan layari blog ini utk komen spt ini. kita berforum secara berhemah.

Edyes said...

Bagus blog saudara nie, walaupun masih baru tetapi dah ramai peminat.

Blog edyes pun ada zaman macam nie jugak, tapi sejak tahun 2009 nie, tak banyak masa untuk update blog, dah jadi suram skit.

Kalau Anwar itu lebih dari keruh, kita masih ada PAS yang kian dikuasai ulamak profesional. Keperibadian Nik Aziz seharusnya menarik perhatian mereka2 yang inginkan perubahan positif terhadap Kerajaan Malaysia baru.

Kaum lain pun yakin dengan PAS, kerana bagi mereka PAS juga memperjuangkan keadilan semua kaum kerana itulah yang dituntut oleh Islam.

Walaupun saya bukan ahli PAS, namun saya menyanjung perjuangan PAS dalam menegakkan syiar Islam di negara ini. Di samping memberi ruang keadilan terhadap bangsa lain, hak keistimewaan orang melayu juga tetap dijaga kerana ia merupakan kontrak sosial yang telah dipersetujui sewaktu negara kita mencapai kemerdekaan.

Kenapa kita harus bersama UMNO lagi setelah melihat kerakusan yang mereka lakukan, setelah melihat pelbagai penipuan dan pelbagai tekanan yang dikenakan terhadap rakyat. Harga minyak akan naik RM2 seliter bulan September nanti, dan harga barang akan naik lagi sedangkan sewaktu harga minyak turun, harga barang melekat di atas sana.

kenapa harus bagi UMNO peluang lagi selepas 50tahun peluang telah diberi? Jika benar UMNO memperjuangkan bangsa, setakat mana harta kita bangsa melayu? apa yang kita ada selain hutang kereta dan hutang rumah? Siapa punya bangunan pencakar langit di kuala lumpur? siapa punya kilang-kilang di negara ini? siapa punya syarikat gergasi di negara ini? kebanyakkan aset dan harta di Malaysia milik melayu??

Jumlah tanah rezab melayu merundum dari 3juta hektar kepada 1.7 juta hektar. Jika UMNO sebuah wadah penyelamat bangsa, jumlah tanah rezab melayu harus bertambah! bukan berkurangan dengan pelbagai alasan pembangunan.

Jadi, kenapa harus kita sokong sebuah kerajaan yang sudah kita sedia maklum, hanya menjaga kepentingan segerombolan umat sahaja? sebuah kerajaan yang tidak menjatuhkan hukuman setimpal terhadap menteri peraba, ketua bahagian yang racist, menteri besar perasuah, ketua pemuda yang rasuah, demi kerana menyelamatkan kepentingan tersendiri.

Ikutlah gerak hati. kenapa kita menyokong kezaliman. Umpama kita menyokong zamrud pada zamannya, umpama kita menyokong kerajaan Firaun yang ditentang Musa.

Kita mewakili diri kita untuk mencipta satu sejarah, tumbangnya sebuah kerajaan rakus untuk digantikan kepada kerajaan negara kebajikan. kita ikhtiar, kita usaha... bukan UMNO sahaja yang boleh memerintah...

x-pkr said...

sahabat saya Edyes....

saya insan kerdil yg masih belajar, tetap memelihara adab perbedaan pendapat.

saya sanjungi komen sdra, sdra perlu lebih kerap mengutarakan pendapat begini. wajar blog sdra diaktifkan kembali bagi kebaikan bersama.

kita punya pegangan masing2, namun tidaklah taksub memuja pemimpin. saya percaya selagi kita berpaksikan kebenaran, tiada agenda peribadi, insyaAllah kita diberkati.

bukan umno shj yg layak memerintah? saya setuju. namun bukan juga PAS shj yg layak memerintah (saya hrp sdra juga setuju). UMNO bersama PAS boleh memerintah jika kata sepakat dicapai.

Jika UMNO salah, PAS wajar membetulkan. Jika PAS ditegur UMNO, mrk wajar menerima!

Islam bukan hak PAS, UMNO juga berhak ke atasnya, sama spt umat islam yg lain.

saya juga bukan ahli PAS spt sdra, namun mengagumi segelintir pimpinan PAS yg tawadhu'. yg pasti bukan TG Nik Aziz, Husam dll yg sealiran dgn mrk.

saya sering mengulas dulu, umpama lampu trafik, lps merah, hijau! namun kini PAS terlps peluang itu atas keangkuhan mrk.

saya lebih rela menerima pemimpin yg tawadhu', rendah diri serta mahu belajar dari kesilapan. proses transformasi perlukan masa, berikan mrk peluang!

saya setuju 50 tahun pemerintahan BN wujud pelbagai kerosakan. seiring perkembangan masa, perubahan dituntut! saya kagum dgn fakta sdra, namun wujud juga fakta lain ygg menyanggah fakta sdra.

selagi ianya persepsi, itu hanya mainan politik bagi kepentingan peribadi. saya lebih suka memberi peluang kpd yg punya asas agar prinsip meletakkan sesuatu ditpt yg betul sentiasa terpelihara.

saya mendoakan sdra sentiasa beroleh kesejahteraan serta sihat agar di beri kesempatan terus menyumbang kpd pembangunan ummah!

jika sdra punya berkesempatan, saya amat teruja menantikan komen sdra demi kebaikan kita bersama.

Salam.

Edyes said...

terima kasih atas komen balas saudara yang cukup terbuka. cuma saya tidak punya masa yang panjang untuk reply kenyataan saudara...

Demi agama, demi bangsa, demi anak-anak, kita harus berfikir apakah yang terbaik untuk semua.

jika pun parti-parti politik di negara ini kotor termasuklah UMNO, PKR, PAS dan DAP, maka haruslah kita pilih mana yang paling kurang mudharatnya... bukan memilih yang sudah diketahui akan kemudharatannya...

salam hormat

Edyes said...

Jika tidak keberatan, saudara dan saudari sekalian boleh rujuk artikel2 edyes sepanjang setahun blogging 12/3/2008 - 12/4/2009..

klik di siniterima kasih

Media Siber said...

heh .. nak spin isu plak .. time nizar dulu kena halau .. kecoh .. tak nak lepaskan .. ni BN menerima baik keputusan mahkamah .. boleh jer meninggalkan tempat tu dengan tenang .. dan bila ditemuramah oleh pihak media.. cakap cara baik .. dan minta cara baik Nizar keluar semula dari pejabat MB ..

Time Nizar .. ade ke dia nak cakap secara pro? .. mengelabah biawak ada la..

x-pkr said...

media siber....

begitulah bila nafsu menguasai kuasai jiwa, tidak tawadhu'!

wanita, takhta dan harta mengubah manusia. takhta adalah musibah andai gagal bila diuji.

ZHARIF said...

salam takzim,
Saya memang dari dahulu tidak sukakan anwar. Cukuplah kenyataan beliau menyokong salman rushdie pada tahun 1993 dalam majalah asiaweek membuatkan saya menolak beliau.
Kini Anwar semakin pening kerana beliau pasti sudah merencana untuk menyalahkan mahkamah jika DS Zambry. Tapi keadaan berlaku sebaliknya.
Kebenaran pasti akan datang
insyallah

ZHARIF

kucing pembela said...

Salam Terjah ~~~

Tulisan & jawapan saudara penuh berhemah. Teruskan ... Biar pun dari mana asal kita, tapi demi agama Islam & dan keberterusan ketuanan bangsa melayu ... kita harus bertahan!

Rasa hati kami gol. muda mgkin tidak sedalam mereka2 / moyang kita yg berjuang demi menuntut kemerdekaan ... dan hakikatnya ia semakin terhakis dari dalam diri terutama anak melayu itu sendiri ... nah disinilah bermula rentak untuk mnyuburkan semula tunas yg semakin layu itu!!!!

p/s: uhuks (batuk jap ....) encik saper nama? asal mana? ada anak pompuan x? ker adik pompuan kew ... kenen2 lerr kat kita .... huahuahuahuahua (larikkkkkkkkkk)

oh ya .... sila lah terjah chatroll BPN sekiranya ada masa terluang ... kami nantikan saudara. >>> http://chatroll.com/bloggers-pembela-negara/embed

Mihiahiahiahia (gelak kejam anwar), sempat gak powmot ni!!!! lalalalallalala (berlari sambil bernyanyi riang ria)

wassalam

Anonymous said...

Aku kesian tengok anwar ni, kesian pada azizah dan anak-anak...

Lebih kesian lagi pada penyokong-penyokong PR yang semberono mengganggakan mulut, membodohkan diri, menidak-waraskan fikiran masing-masing mendengar alunan muzik serta lagu sumbang anwar ni. Apakan penyokong-penyokong PR ni bodoh? Berkali-kali persoalan yang sama timbul...kesian diorang ni.

Anwar ni memang betul-betul menghuru-harakan negara... Komen dia berkenaan kerajaan Malaysia di Indonesia (jemputan pembangkang Indonesia) betul membuatkan aku terlalu hangin satu badan pada Anwar bangsat ni.

Samala dengan nizar geduak ni, sembah derhaka konon, dalam Al-Quran pun ada sebut, penderhaka ni hukum bunuhnya...woi nizar kau tak layak duduk kat Perak dan Malaysia ni...kurang ajar, apatah lagi nak memimpin...sedarla weyy..

Pada penyokong, penyangak dan pembodoh PR...sudahla...

Anonymous said...

Aku kesian tengok anwar ni, kesian pada azizah dan anak-anak...

Lebih kesian lagi pada penyokong-penyokong PR yang semberono mengganggakan mulut, membodohkan diri, menidak-waraskan fikiran masing-masing mendengar alunan muzik serta lagu sumbang anwar ni. Apakan penyokong-penyokong PR ni bodoh? Berkali-kali persoalan yang sama timbul...kesian diorang ni.

Anwar ni memang betul-betul menghuru-harakan negara... Komen dia berkenaan kerajaan Malaysia di Indonesia (jemputan pembangkang Indonesia) betul membuatkan aku terlalu hangin satu badan pada Anwar bangsat ni.

Samala dengan nizar geduak ni, sembah derhaka konon, dalam Al-Quran pun ada sebut, penderhaka ni hukum bunuhnya...woi nizar kau tak layak duduk kat Perak dan Malaysia ni...kurang ajar, apatah lagi nak memimpin...sedarla weyy..

Pada penyokong, penyangak dan pembodoh PR...sudahla...