Monday, May 4, 2009

TEMBELANG AnWAR


Gambar ini telah saya publish di x-pkr.com lama dulu, gambar ini dirakam setelah AnWAR pulang dari satu majlis anjuran PAS di ibu kota. Secara kebetulan melihat AnWAR tergesa mahu meninggalkan Taman Melewar apabila majlis PAS tamat, ada kumpulan yang mengikuti AnWAR dan inilah hasilnya. Siap tukar cermin mata bagi mengelirukan umum samada gambar lama atau baru. Mungkin AnWAR akan mengatakan ianya fitnah krn dia skg pakai cermin mata lain, namun itulah AnWAR, lakonannya 1st class!!

14 comments:

najamarine said...

pic bila bro?

macam pic lama..masih boleh di pertikaikan,bro kne masukkan sekali pic sebelum si munafik ni pegi karaoke tu...
tapi dia ni memang perangai sebegitu,dan sangat2 tidak pelik tentang pic ni..
video sedang menari depan penyokong2 hindraf pun dia kata fitnah... rupe natang huduhh tul dak anwar ibrahim ni..

najamarine said...

bro...cadangan je..
leh tak post yg kat x-pkr.com kat cni gak...
tak bole buka la bro..

Anonymous said...

jangan tipu rakyat la....saya ada di tempat itu dan bukan masa yang di catatkan..dan penyanyi tu saya kenal bebeno...INSAFlah dari menfitnah....kerana saya tahu tujuan DSAI kesana

Parpu Kari said...

PEH, LAKONAN DIA MEMANG MANTAP BRO! ITU LA KAWAN AKU CAKAP, KALAU ARWAH P.RAMLEE MASIH HIDUP, DIA AKAN KATA YANG ANWAR ADALAH LEBIH HEBAT DARI DIA DARI SEGI LAKONAN LA!

kamal said...

SALAM ...TERUSKAN PERJUANGAN....DARI

http://kamalfarsya.blogspot.com/

x-pkr said...

najamarine.....

saya akan pindahkan satu persatu artikel tu...gambar tu 2-3 tahun lps.

ntah siapa (anonymous)..

nilailah sendiri, tiada paksaan utk anda percaya, saya bukan spt amwar yg ke sana sini menegakkan benang basah!!

Bro parpu...

spt biasa, anda ttp menyokong!

sdra. kamal,

welkam n t/kasih atas sokongan. saya telah lama layari laman anda sebelum x-pkr ada lagi!!

x-pkr

angah said...

salam bro..

kalau betul pun di anwar tue g karoake salah ker?
sedang menteri2 umno tue g dangdut..tak bising pun?
tue lah sifat korang...
gajah depan mata tak nampak...
kuman hujung dunia nampak lah pula...

Piggy Singh said...

Salam Saudara,

Sape nama?

Wassalam.

D'Rimba said...

Semoga Allah bongkarkan segala kebenaran dan melenyapkan perlaksana tegar acuna barat yang makin menjadikan anak bangsa kian membarat hinggakan sistem kewangan dan perbankan Islampun diliberalisasikan. Ya Allah selamatkanlah kami anak bangsa yang kian teraniaya dengan segala macam bencana dan tipu helah yang dibuat bangsa seagamanya sendiri menjauhi Islam sejati....

x-pkr said...

sdra angah...

nie bukan karaoke...persoalan knp AnWAR harus hipokrit?

mmg menteri UMNO byk yg begini, dosa tidak dinafikan terhadap mereka, namun saya cuba juga cari mana2 menteri yg sanggup naik mimbar baca khutbah, beri tazkirah, masih belum jumpa lagi. jika ada info harap maklumkan kpd saya.

AnWAR amat berbeda, beliau seolah punya 'split identity', baik boleh, jahat pun boleh, ini lebih bahaya mengikut penamatan saya.

sdra singh..

nama saya? ha..ha..ha

d'rimba,

t/kasih krn mendoakan kesejahteraan! manusia tidak maksum spt nabi, insya Allah kejahatan tidak selamanya dpt disimpan. moga sdra dilimpahi rahmat dan barokah...

Tungaklangit said...

salam sdr x-pkr

saya bersetuju dengan anda bahawa sebagai seorang pemimpin yang berkata pasal islam, ketelusan, ketinggian moral dan sebagainya tetapi melepak dalam tempat hiburan bukanlah satu contoh yang baik untuk menjadi pemimpin..

sebagai pemimpin kenalah kita memperbaiki diri dari segala tohmahan dan fitnah...

ini dah terang gambar diambil orang maka dia kena taubatlah kan tapi dia ni susah sikit sebab pandai corner2...

anyway selamat berjuang sdr x-pkr

salam dari saya

k-rool said...

keep up the spirit .... will support u till the end of time!!!

x-pkr said...

tungaklangit....

t/kasih, saya optimis akhirnya tembelang AnWAR bakal pecah jua akhirnya!!

bro k-rool...

welkam n TQ

sakitTengkuk said...

angah, watever it is, menjadikan keaiban org lain sebagai alasan untuk menghalalkan keaiban sendiri adalah amat tidak betul dan bermuka2.