Wednesday, May 27, 2009

PANGGILAN MISTERI...

1. Maaf, agak lambat 'update' post untuk kali ini. perlu disahkan dahulu info yg diterima dari sumber dalaman.

2. Ramai yang sedia maklum, dlm ranvangan Hujah TV9 malam tadi, Ezam berseorangan. Calon Timbalan Presiden PAS w/pun datang, membatqalkan penampilan di saat akhir. ini setelah beliau mendapat panggilan 'misteri' agar beliau tidak meneruskan penampilannnya dalam rancangan tersebut.

3. panggilan dari siapa ya? Bukan Presiden PAS, bukan juga penyandang Timbalan Presiden PAS sekarang! Panggilan misteri tersebut datang dari seseorang yang amat berpengaruh dalam kelompok PAS, tetapi tidak berada dalam kepimpinan PAS pun. Bukan juga ahli PAS pun...

4. Khabarnya, 'nasihat' orang itu kepada YB Datuk Husam agar jangan terperangkap dengan mainan UMNO yang bakal mengurangkan peluang Husam dalan pertandingan semasa muktamar nanti......(tak habis-habis nak salahkan UMNO yer...)

5. Orang itu juga berpesan kepada Husam, sdra Ezam bukanlah lawan anda, anda calon Timbalan Presiden, "Ezam itu siapa", ujar orang itu lagi! Macam-macam alasan bagi membenarkan segala tindakannya.

Salam Hormat!

11 comments:

Anonymous said...

THanks X-pkr. Sy memang ternanti2 update anda. Saya teka mesti Anu-War Ibrahim.
Tul tak?

denaihati said...

Siapa ya orang tu...macam tahu je!!!! Bahaya ni belum menang dah kena queen control...dah menang PAS pun kena control kot!!! Nasib badan...

Bro minta kebenaran link kan blog tuan kat blog saya...special kat header tu.

x-pkr said...

anon...

tau takpa

denaihati,,,

silakan.....ini king control hehehe...

pakngahsantan said...

dah boleh agak siapa pemanggil tu. the grandmaster of putar-belit. husam ni ikut saja. dia pun nak belajar ilmu ini dari the grandmaster.

USD said...

Salam, saya link blog ini di blog saya. TK

x-pkr said...

pakngah,,,,

pasti...

ustazSaid,,,

t/kasih...

najamarine said...

itu lah bro...tggu gak bro ulas isu pasal husam..

dannnn..macam biasa la,blog2 pro pembangkang..terkene batang idung cepat je tuduh UMNO/BN pun kecut telor jugak sambil ungkit bende2 lama yg kita sendiri tahu sebab musababnya mengapa pemimpin BN tidak memasuki perangkap mereka.

lihat je jawapan mereka tetap menyalahkan UMNO dan juga BN.tu la tersemat dah dalam kepala hotak diaorg..

satu2 yg berlaku dalam pkr 1st statemnt adalah salahkan UMNO/BN dahulu dan akhirnya apabila di korek orang dalam pkr sendiri yg bawak tahi sebab ape??dah dari atas kencing mencurah2...habis la basah org kat bawah terkene sama..

kesiann....

Generasi Pejuang Bangsa said...

orang itu adalah Anwar Ibrahim ...dia tahu Husam bakal kena dengan mat ejam seperti dia dimalukan dahulu dengan KJ menanti Pak Lah ..haha

BiarAkuBerterusTerang said...

salam bro x-pkr..

Apa pun alasan yang diberi oleh Pemimpin Cap Ayam tu, hakikatnya satu Malaya dah tahu yang dia seorang Pemimpin yang bacul @ dayus @ bohjan @ munafik

Cakap bukan main besar..kononnya standard dia di peringkat Nasional dan bakal jadi pemimpin NO 1 PAS..tp baru jumpa ahli biasa umno dah lentang pukang lari mcm cencurut pulang petang..

Lepas ni harap TV9 jemput lak AnWar Aljuburi tu berhujah dgn Ezam..sure lg laju larinya, entah kedutaan mana lak dia sembah lutut mintak kesian..

Kepada sesiapa yang masih belum gila sebelum ditakdirkan, fikirlah dengan rasional, kalau kita di pihak yang benar perlu kah kita gundah mahupun cabut lari untuk berhadapan dengan sesiapa pun demi menegakkan prinsip kebenaran yang kita ungguli…sepatutnya bukan dengan siapa kita temui menjadi tanda ukur, yang penting adalah mesej atau prinsip yang kita ingin sampaikan..( Fakta sejarah – kenapa AnWar Aljuburi sanggup pula berdebat dengan Shabrey Cheek sedangkan Shabery Cheek bukan TPM mahupun PM ketika itu )

INGATAN KEPADA PENYOKONG2 PAS ‘ JANGAN GILAKAN DIRI ANDA SEBELUM DITAKDIRKAN ANDA MENJADI GILA ’ TAKBIR…………

To Ezam..syabas..

denaihati said...

tuan nampaknya AnWAR dah alihkan isu kak min ke isu Ghani ni...ada je cara dia bila dah terjerat

http://1-malaysia.blogspot.com

melayu lupa lagi said...

Tak sgka hg pa bodo2 belaka.hujah tak kukuh,fakta takda,hg pa putar belit isu..
Takpa lah..tak da hg pa suma tak da la pulak peluang nk tgk kebodohan melayu